Císařský řez kvůli velkému plodu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.09.19 23:58
Císařský řez kvůli velkému plodu

Ahojky, chtěla bych se zeptat, jestli někdo nemáte podobnou zkušenost. Čekám velké miminko, před 7 dny byl odhad váhy miminka 4 300 g a v pondělí mám nastoupit na vyvolání porodu, pokud tedy do té doby neporodim přirozene. Jelikož už teď přenášim. Ptala jsem se lékaře jestli porod příběhne CŘ když je miminko takhle veliké a prý jen pokud nepůjde vytlačit, takže nejdříve se to tedy zkusí normální cestou. Trochu se bojím kolik bude vážit tedy v to pondělí a jestli bych normální porod vůbec zvládla. Navíc mám vyhřezlou plotýnku a obvodní lékařka se mě ptala, jestli mě vůbec nechají kvůli tomu rodit normálně. Zatím to tedy se mnou nikdo neřešil a kdybych si neřekla o ultrazvuk nevěděla bych ani váhu miminka. Díky za rady, pokud jste na tom byl někdo stejně.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 05.09.19 00:02
@Anonymní píše:
Ahojky, chtěla bych se zeptat, jestli někdo nemáte podobnou zkušenost. Čekám velké miminko, před 7 dny byl odhad váhy miminka 4 300 g a v pondělí mám nastoupit na vyvolání porodu, pokud tedy do té doby neporodim přirozene. Jelikož už teď přenášim. Ptala jsem se lékaře jestli porod proběhne císařský řez, když je miminko takhle veliké a prý jen pokud nepůjde vytlačit, takže nejdříve se to tedy zkusí normální cestou. Trochu se bojím kolik bude vážit tedy v to pondělí a jestli bych normální porod vůbec zvládla. Navíc mám vyhřezlou plotýnku a obvodní lékařka se mě ptala, jestli mě vůbec nechají kvůli tomu rodit normálně. Zatím to tedy se mnou nikdo neřešil a kdybych si neřekla o ultrazvuk nevěděla bych ani váhu miminka. Díky za rady, pokud jste na tom byl někdo stejně.
e008
Závislačka 3520 příspěvků 31 inzerátů 05.09.19 00:31