Cítila jsem se trapně kvůli učitelce při on-line

Anonymní
20.4.21 21:27

Cítila jsem se trapně kvůli učitelce při on-line

Stalo se to někomu, že se na vás učitelka utrhla před lidmi? Jak jste to řešili.
Já dneska zůstala docela opařená z učitelky.. Vždycky jsem o ni říkala, že je dobrá učitelka, i tady jsem ji chválila..
Nejsem typ, že bych se urazila, když mě někdo něco vyčte ale dneska jsem zůstala v šoku, a přiznám, že mi to bylo líto.
Tak s klukem děláme jak máte, nikdy, ale opravdu nikdy nebyl problém učitelka chválila, já se ptala co zlepšit, a tak nikdy nebylo, že by nás opakovaně upozorňovala že něco neplníme.. O skládání jsem ji sama řekla, že si jistý neni ale trénujeme. problém nastal ted s těmi, řž r, l
Ve škole se popvní stalo, že nezvládl skládání. až ted minulý týden. já ji říkala, že mám kluka s IP u staršího je 6, na češtinu i měl koktavost, že má dys, měnil mi písmena, měl špatné sluchové vnímání, že se bojím, aby taky něco u mladšího.. Prostě komunikace, spíš přátelska..
Dneska nevím co do ní vjelo.. Kluk skládal a zasekl se protože, se nám zastavil obraz a neslyšel, a nevěděl dál, ona si toho všimla a hned proč neskládá a opakovala to, tak jsem zapla mikforon a řekla, že se zasekl na předchozím slově.. a
NO jo, no já vám, říkala, že se má opakovat, že se má aspon chvilku denně, ale že se musí opakovat, jste pozadu, at se podívá… na ostatní jak pěkně skládají, jak jim pěkně jde, a to je o tom, se věnovat a skládat tak budete dohánět..
NO já kritiku přijmu, ale prostě zničeho nic, před ostanima rodičema, já zůstala jak opařená, protože spíš já měla starost, jestli neni někde problém, Jinak skládání… Někdy bez chyby někdy chybu, někdy dvě, ostatní děti někdy je v pruměru někdy lepší, někdy horší, poslední neni nikdy, že by kvůli tomu. Co mě samotnou urazilo, že před rodiči, že od začátku je slabý a že nám psala, prostě to vyznělo od začátku roku že prd děláme.. A přitom kluk nosí jedničky sem tam dvojku, a vyznělo to jakože na to JA ser.