Co je častější Zamlklej nebo spontánní potrat

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
13.11.21 19:25

Co je častější Zamlklej nebo spontánní potrat

Ahoj holky prosím nevíte co je častější jestli zamlklej nebo spontánní?
Nejsem těhotná… Jen mě to zajímá protože jsem do nedávná ani nevěděla že je něco jako zamlklej potrat…
A jsou nějaké příčiny(důvody) zamlkleho:??
Zajímá mě to pouze jak často se to děje…

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1105
13.11.21 19:41

Tvrdilo se, že zamlklý je vzácný. Nejspíš to ale bylo před vyšetřeními ultrazvuky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.11.21 19:46

@Takco takže pokud žena má potvrzené těhotenství a jde například v 10 týdnů na ultrazvuk kontrola… A tam ji zjistí že plod se nevyvíjí… Takže je to tedy vzácné… Mě tohle téma opravdu zajímá… Mrzí mě že jsem dříve nešla na gynekoložku :D
A jsem obyčejná učitelka 😃 😃

• Citovat
  • Nahlásit
54716
13.11.21 19:48

Zamlklý, ale ono to hodně často souvisí. Není až tak časté, aby telo vypudilo zdravé a prosperující embryo. Ale je velmi časté, že vypudí to, které zdravé a prosperující není. Nejčastější příčina je špatná genetika - nikoliv u rodičů, ale prostě není vajíčko či spermie zcela OK nebo dojde k chybě při jejich spojení. To se prostě stává i u zcela zdravých párů a je to mnohem častější než nějaké vnější vlivy (nevhodné léky, nemoc, drogy, alkohol…). Tělo se s tím pak nejčastěji vyrovná tak, že embryo se prostě přestane vyvíjet a většinou ho pak dříve nebo později vyloučí. Pravděpodobnost, že se to stane, je dost vysoká, udává se, že takhle končí 20-25 % těhotenství, většina z nich už během prvních pár týdnů od vzniku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.11.21 20:04

@ugluk děkuji moc 😊

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.11.21 20:05

A ještě se zeptam nevíte co více je časté:
Jestli zamlkle na začátku že se srdíčko nevytvoří
A nebo přestane bít??