Co ještě dělat, abych po porodu zhubla?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
a_valcikova
Nováček 5 příspěvků 14.06.19 18:00
Co dělat ještě když hubnu?

Zdravím :mavam:.. Chtěla bych radu nebo nějakou vhodnou poznámku. Jsem zhruba rok po porodu. Podle doktorky už můžu začít aktivněji cvičit, do teď jsem chodila jen na procházky, na brusle, popř. plavat. Už zhruba měsíc 4× týdně běhám a 2× týdně chodím do fitka :) Teď jsem se po měsíci zvážila a zjistila jsem, že jsem nezhubla asi deko :cert: Vím, že není důležité zhubnout na váze, ale spíše na objem a zpevnit postavu, ale i tak si myslím, že nějaké to kilo dolů mohlo být.. Na nějaké pilulky na hubnutí nevěřím, ale jestli třeba někdo užíváte nějaký doplněk stravy, koktejly, při který ne že zhubnete, ale že spíše DOPOMÁHAJÍ vašemu hubnutí ;) Samozřejmě jím zdravě (ovoce, zelenina, kvalitní maso), pravidelně, víckrát denně po malých porcích 8) Děkuji za radu…

Příspěvek upraven 14.06.19 v 18:10

Reakce:
a_valcikova
Nováček 5 příspěvků 14.06.19 18:00
;)

Příspěvek upraven 14.06.19 v 18:10

TeSudička
Kecalka 492 příspěvků 14.06.19 18:10

Odpocivat!!! :mavam:

a_valcikova
Nováček 5 příspěvků 14.06.19 18:14
@TeSudička píše:
Odpocivat!!! :mavam:

Já chodím následovně:
Po - běh + fitko Út - běh
St - relax Čt - běh
Pa - fitko
So - relax
Ne - běh
Tedy 5× cvičím a 2× odpočívám :P Samozřejmě některý týdny jsou trošku jiné, ale většinou takto je to nejběžněji..

MichaelkaT
Povídálka 32 příspěvků 14.06.19 18:26

Ja bych se nevazila a resila jen to, jak se sama sobe libim v zrcadle.. to je mnohem dulezitejsi. Je mozny ze vaha se ti nepohne ale jak ti porostou svaly a bude ubyvat tuk, budes vypadat lip, pritom se ti vaha nepohne ani o gram. Zahod ji a uzivej si pohybu pro radost! 8)

azalia
Kecalka 347 příspěvků 14.06.19 18:28

Ano, odpočívat!!!
Máš toho moc a tělo nemá čas na regeneraci. Zařaď pohybovou aktivitu MAXIMÁLNĚ ob den!

a_valcikova
Nováček 5 příspěvků 14.06.19 18:35
@MichaelkaT píše:
Ja bych se nevazila a resila jen to, jak se sama sobe libim v zrcadle.. to je mnohem dulezitejsi. Je mozny ze vaha se ti nepohne ale jak ti porostou svaly a bude ubyvat tuk, budes vypadat lip, pritom se ti vaha nepohne ani o gram. Zahod ji a uzivej si pohybu pro radost! 8)

Jasné, jako v cm přes stehna a bříško to šlo dolů, ale pořád mám o 7 kg víc než před otěhotněním.. Nečekám že se zpět vrátím na původní váhu, ale těch 5 kg bych chtěla dát dolů, aspoň pro svůj pocit :lol: :srdce: A ono pořád nic :lol: Ale dík se optimistickou radu :palec:

a_valcikova
Nováček 5 příspěvků 14.06.19 18:37
@azalia píše:
Ano, odpočívat!!!
Máš toho moc a tělo nemá čas na regeneraci. Zařaď pohybovou aktivitu MAXIMÁLNĚ ob den!

Dobře, beru na vědomí.. Dám si aktivitu od den a snad to zabere :D :srdce:

Ou
Echt Kelišová 7678 příspěvků 14.06.19 19:10

Potřebuješ spát - pokud jsi nevyspaná, tak tělo ukládá každý přebytečný tuk či sacharid, co potká, protože počítá s tím, že bude ještě hůř.

To samé pokud pořádně neregeneruješ.

Zkusila bych zkrátit běhání a hlídat si tepovou frekvenci - tj. mít náramek co to měří a běhat ve své optimální hladině. Respektive v tomhle počasí bych spíš plavala, než běhala a spíše na protažení, než na vyčerpání.

Pokud tě běhání těší, tak nemá smysl ho vypouštět, jen pomůže zvolnit a zkrátit.
 https://rungo.idnes.cz/…/behani.aspx?…

Jestli něco, tak ráno a večer zařaď nějakou jemnou protahovací jógu.

A jestli chceš suplementovat, tak chelátový hořčík ve vyšších dávkách a omega 3 nenasycené kyseliny - tak 5-10g denně (tj 2-4 lžičky rybího tuku )

LAlezane
Ukecaná baba ;) 1118 příspěvků 14.06.19 19:36

Spíš než nějaké chemické s*ačky zkus počítat. Energetický příjem a výdej… co reálně sníš a vypiješ, a co reálně vysportuješ. Může tam být někde nějaká zrada… :nevim: Hoďka běhu denně není nic, co bys nezabila litrem ochucený minerálky. :nevim:

Uživatel je onlinelachtanice86
Echt Kelišová 8040 příspěvků 14.06.19 19:53

@a_valcikova a zkoušela si kaloricke tabulky? Vše zadat, poctivě? Třeba by ses divila

Tomkins
Zasloužilá kecalka 546 příspěvků 15.06.19 07:41
@azalia píše:
Ano, odpočívat!!!
Máš toho moc a tělo nemá čas na regeneraci. Zařaď pohybovou aktivitu MAXIMÁLNĚ ob den!

To jsou zase rady :D Takže logicky: Když budu každej den běhat, budu tlustší, než když budu běhat ob den, jo?

Jinými slovy, když každý den přijmu ve stravě 2000 kcal, ale díky běhu a cvičení spálím 2200 kcal, je to podle tebe na hubnutí horší, než kdybych každý den přijal 2000 kcal, ale jeden den vydal 1700 kcal a druhý den 2200 kcal?

Váš příspěvek
Reklama