Co jím. Proč nehubnu?

Anonymní
18.4.18 07:58

Co jim a nehubnu

Ahoj! Potrebuji poradit. Dve deti-3r a 9mesicu, druhe jeste kojim. A jim-pr:snidane 1/2chleba se sunkou,1/2 se syrem (mazani flora light) +kava, svacina jak kdy co stihnu (pulka rohlika, jindy jablko, jindy kousek cokolady),obed-vyvar s masem nebo testovinovy salat nebo brambory s masem, odpoledne jogurt (i 2)+zelenina nebo ovoce. Nekdy kdyz delam manzelovi a starsi palacinky-tak si vezmu max.1ks (ale to pak jdu spat kolem 23:00 a vecer si cca 30 min cvicim-pilates) Mam problem-nemyslim si, ze jim moc. Mam skoro porad hlad. A vubec nehubnu. Naopak, nekdy spis kdyz si jenommeco vezmu trochu vic, priberu… Diky za pomoc!

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12283
18.4.18 08:03

No moc sacharidu. Ovoce a pecivo odpoledne, cokolada u hubnuti así ne hele. Musis jist “hodne”, ale spravny veci. Lusteniny, ovoce, zeleninu, maso (tunak, ryby, kureci, kruti, hovezi). I ta vysokoprocentni cokolada je ok, ale na snidani.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1244
18.4.18 08:05

Podle mě jíš málo. Také kojím a jím mnohem víc a hubnu. Jedu podle kalorických tabulek. Když si pak dáš víc, tloustneš, protože si tělo ukládá, až zase bude mít hlad.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12283
18.4.18 08:05

Nezapomen, ze klasicky testoviny jsoi slozenim to sami co knedlik. Nemas tam zadne bilkoviny a jen prazdne sacharidy o nicem. Proto pribiras i kdyh jis malo. Vysad cukr a pecivo. Za mesic mas dole 4kg jen z tohohle

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2844
18.4.18 08:07

Pokud máš hlad, tak je to velká chyba - nevyvážená strava, hlad mít nesmíš, to ti tělo ukazuje, že strádá a všechno, co sníš, tak pelivě využije do posledního drobečku a ve zvýšené míře ukládá, zavedla bch víc proteinu na úkor sacharidů, přijde mi, že ho jíš dost málo…A malé porce nejsou řešení pro hubnutí, ale lépe vyvážená strava!

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
645
18.4.18 08:09

Dávám si každé ráno pásek čokolády a hubnu. Prijde mi, že potřebuju nastartovat organismus :nevim: taky kojim, spíš nejim nez jím. Resp. Jím se starší, ale málo.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
18.4.18 08:14

Pri pvnim jdem zhubla ani jsem nemrkla…ted..des
Je fakt, ze nemam cas si jidlo chystat
An zakl.

  • Citovat
  • Nahlásit
16375
18.4.18 08:15

Pokud kojíš, do žádných diet bych se nepouštěla. Ale z toho co píšeš, bych se více zaměřila na množství jídla a na množství bílkovin. Máš jich dostatek? Kolik šunky si dáš na ten krajíc chleba? Jakou šunku si na něj dáš? 96%? Pokud si dáš jedno či dvě kolečka šunky (i té s vysokým podílem masa), tak toho máš málo. Já na svůj organismus mám doporučeno 100 g šunky s vysokým procentem masa. Takže já třeba snídám krajíc chleba, 100 g šunky a 100 g zeleniny.
Také jaký máš pitný režim?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
355
18.4.18 08:19

Já si myslím, že jídla je strašně málo, málo bílkovin, moc sacharidů, tělo si to ukládá a nepustí. Doporučuji si vygooglit 30tidenní jídelníček podle Havlíčka, ten je orientačně na 80ti kilovou paní průměrné pohybové aktivity.
A ten jídelníček si uzpůsobit podle sebe tím, že to dáš do aplikace kalorické tabulky a budeš holt počítat a vážit, než to dostaneš do oka. Je to sice práce, ale stojí za to, fakt to funguje..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
872
18.4.18 08:24

A kde máš večeři? 8o

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
45816
18.4.18 08:24
@Anonymní píše:
Ahoj! Potrebuji poradit. Dve deti-3r a 9mesicu, druhe jeste kojim. A jim-pr:snidane 1/2chleba se sunkou,1/2 se syrem (mazani flora light) +kava, svacina jak kdy co stihnu (pulka rohlika, jindy jablko, jindy kousek cokolady),obed-vyvar s masem nebo testovinovy salat nebo brambory s masem, odpoledne jogurt (i 2)+zelenina nebo ovoce. Nekdy kdyz delam manzelovi a starsi palacinky-tak si vezmu max.1ks (ale to pak jdu spat kolem 23:00 a vecer si cca 30 min cvicim-pilates) Mam problem-nemyslim si, ze jim moc. Mam skoro porad hlad. A vubec nehubnu. Naopak, nekdy spis kdyz si jenommeco vezmu trochu vic, priberu… Diky za pomoc!

Jíš málo a špatně :mrgreen: Já jsem v redukci, jím podle jídelníčku na míru a přijde mi, že jím pořád a hodně. Ale funguje to :nevim: Teda, když to fakt dodržuju :roll: :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8884
18.4.18 08:25

Jis malo a hodne sacharidu chleba a testovin. Odpo od 15h mlecne vyrobky a zeleninu, bilkoviny. Sladke jen do 15h a spis treba kasi ovesnou, jahlovou. Treba ja jako kojici mam rano 60g peciva a 60g sunka syr platkovy. K obedu 180g uvareny prilohy. Zkus si tu svoji porci zvazit a investuj do vyziviveho planu, abys vedela, kolik ceho kdy jist. Ja takhle zhubla i bez cviceni, jen jsem litala s detmi venku a s kocarkem

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6804
18.4.18 08:27

Jis malo a kor, kdyz kojis. Pridala bych zeleninu, bilkoviny a presla bych na celozrne pecivo.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1244
18.4.18 08:27

Napíšu Ti, co jím, když mám chuť na sladké:
Snídaně - ovesná kaše s jablkem a skořicí
svačina - 1/2 banánu + čoko musli tyčinka
oběd - 150g kuřecích prsou + 150g kuskus, zelenina
svačina - 400g jogurtový nápoj
večeře - 80g uzené makrely + zelenina

a běžný den:
snídaně: pšeníčno-žitný chléb s lučinou, 2 plátky kvalitní šunky, hrst hroznů
svačina: jogurtový nápoj
oběd: 150g losos + 100g kuskus + zelenina
svačina: 2 active chlebíčky se sýrem, zelenina
večeře: 80g špaget, 100g kuřecích prsou, baby špenát, 1PL smetany, zelenina

denně musím mít alespoň 5800KJ, jinak nehubnu. Od začátku února mám dole 8kg a to zatím vůbec necvičím

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22742
18.4.18 08:28

Já si myslím, že jíš málo. A jestli kojíš, tak bych se do větších hubnutí nepouštěla. Ale zdravý a vyvážený jídelníček, to zase jo.
Já shodila naráz 4 kg po tom, co jsem dokojila.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama