Reklama

Co na hrob mamince mého ex?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Adrisis
Nováček 6 příspěvků 04.03.18 20:05
Co na hrob mamince mého ex?

Zdravím, blíží se narozeniny maminky mého ex. Zemřela už před 15 lety, nestačila jsem ji poznat, ale vim, že to byla skvělá žena a i když jsem na ex naštvaná za to jak mi ublížil (jsme od sebe jen týden a na tohle téma s semnou nikdy moc bavit nechtěl, pořád ho to bolí což chápu, ale zas nechapu proč za ní nechodí :nevim: a teď se s semmou nebaví už vůbec) tak bych jí chtěla něco na ten hrob dát. Jak znám ex a jeho otce, tak se bojím, že se od nich ničeho nedočká, max si zapálí svíčku doma. Má nádherný náhrobek, ale nikdo za ní moc nechodí. Navíc letos by slavila 60 a tak bych jí chtěla dát něco víc než jen zapálit svíčku. Nějakou květinu? Jakou? Dá se dát i v květináči? Vůbec se v tom nevyznám a navíc jsem student, takže mám dost omezený rozpočet. Co byste jí na hrob dali vy?

Reklama

Reakce:

brumdinka
Nadpozemská drbna 25288 příspěvků 04.03.18 20:10

Zajdi do kvetinarstvi a kup kytku urco ti poradi a zapalit svicku..

MalinkaMil
Kecalka 121 příspěvků 04.03.18 20:11

Když si nevím rady, jdu do květinářství, vysvětlím pro koho a k jaké příležitosti kkvětinu chci, i kolik mám peněz a vždy mi poradí :mrgreen:

Lara Farseer
Zasloužilá kecalka 913 příspěvků 04.03.18 20:11

Kytičký, hezkou svíčku, případně nějaký pěkný vázaný věnec (já mám nejraději přírodní třeba šiškové a sušené květiny se stuhou)…

lalaláček
Ukecaná baba ;) 1096 příspěvků 04.03.18 20:20

Kytka by ještě mohla zmrznout, dala bych třeba šiškový věnec.

Tichošlápek
Echt Kelišová 9647 příspěvků 04.03.18 20:27

O květinu v květináči je třeba se taky dal starat. Pokud nemáš v plánu tam chodit častěji, tak bych volila věnec ze sušených květin

Čičorečka
Zasloužilá kecalka 938 příspěvků 04.03.18 20:59