Reklama

Co to přesně znamená?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.09.18 20:21
Co to přesně znamená?

Ahoj :) Měla bych na vás dotaz :) Dnes jsem byla už na kontrole na ambulanci v porodnici, byla jsem předána ošetřujícím lékařem a podle slov doktora je vše v pořádku, ale teď když jsem se koukala na lékařskou zprávu, je tam napsáno " Vag:hlavička MO, čípek sakrálně, vnitřní branka těsně pro prst, na phalangu ", máte některá prosím zkušenost a víte co to alespoň trochu znamená? Jsem 38+2, poslíčky občas mám, ale nic moc :) Jsem poprvé těhotná, tak jestli mám nějak plašit :( Doktor byl odhadem o 2 roky starší než jsem já, tak nevím co si myslet :D Píšu raději anonymně, aby nikdo z okolí nic nevěděl:)

Reklama

Reakce:

Kukacka123
Ukecaná baba ;) 2026 příspěvků 07.09.18 20:32

Jsi pootevrena pro prst ;) to jsem byla od 38tt a rodila jsem v 40+2tt…hlavicka mi nalehala…mozna to je to MO? To nevim :nevim:

Ivčis
Závislačka 3660 příspěvků 07.09.18 20:34

Že můžeš porodit dnes nebo klidně 10 dní po termínu ;) . Je to fyziologický nález hodný konce těhotenství.

vertunka
Závislačka 4578 příspěvků 07.09.18 20:45

A co s tím má společného věk doktora?

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 62542 příspěvků 3 inzeráty 07.09.18 20:59
@vertunka píše:
A co s tím má společného věk doktora?

Asi ze je mlafej = blbej, tedy pardon, nezkusenej…

sladke-mameni
Ukecaná baba ;) 1641 příspěvků 07.09.18 22:02

Proč bys měla plašit? Kdyby něco nebylo v pořádku tak by ti to řekl, logicky. A tu poznámku o věku sis mohla odpustit, to fakt nic neznamená.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.09.18 22:09

To o věku nebylo myšleno nijak zle ;) Jen mi prostě přišel dost zmatený :palec: Každopádně díky za rady :)

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Kdy začít děti učit zacházet s penězi? Začněte pomocí her v předškolním věku