Co vás po ránu prožene?

Anonymní
10.1.20 20:00

CO vás po ránu prožene?

Ahoj ženy, otázka zní jasně. Stud stranou. Po porodu mi byla zjištěna špatná funkce štítné žlázy, uz jsem rok léčena, vše je OK, ale mě trpí občas zácpy, a to až týdenní. Mám trochu také rozjeté úzkosti, ono to je jedno s druhým.
Skladbu jídla mám, myslím, ukázkovou, hlídá se mě dietolog, jím hodně ovoce, zeleniny, maso, přílohy, kompoty, luštěniny, semínka, pečené věci z psyllia, piju vodu, cvičím.
Stejně mám občas období, že i kdybych ráno vypila prošlé mléko a dala si švestky, prostě to se mnou nehne. Přitom podle vyšetření jsem OK z hlediska zažívání. Stravuji se bez lepku a laktozy.
Jsem zvyklá pít ráno teplou vodu s citronem, někdy Gemerku (minerálka).
Nemáte nějaký zaručený recept? Zaječickou nechci, ta je na mě až moc silná a lítám pak celý den. Někdo ještě radí kafe, to se mnou většinou ani nehne.
Jeje jak já zavidím manželovi, za den nesní žádnou vlákninu, pije jen kofolu a jde si ráno v pohodě. :)
Díky!

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
10.1.20 20:13

Každý den zamíchám bílej jogurt, do toho nastrouhám celé jablko i se slupkou a přidám dvě lžíce vloček nebo otruby. Nechám stát aspoň dvě hodiny v lednici a pak sním. Od té doby, kdy to provozuju, chodím pravidelně každý den na velkou. Jo a ještě musím vypít denně alespoň dva litry čisté vody a nesmím příliš omezovat tuky. Takové ty běžné věci jako hlídat stravu a pohyb beru jako samozřejmost.
Než jsem přišla na tohle, tak jsem si došla tak jednou za týden, po užití projímadla a čípku. Bylo to peklo.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
10.1.20 20:15

Myslím, že máš té vlákniny moc… Jinak - z těch nezdravých fungují např. žvýkačky s umělým sladidlem (žvýkat, není třeba polikat) v nadměrné dávce, mentolky (tam stačí i tuba na posezení). Z těch zdravých možností - pravidelná vyšší konzumace hořčíku.

  • Citovat
  • Nahlásit
7403
10.1.20 20:21
@Anonymní píše:
Myslím, že máš té vlákniny moc… Jinak - z těch nezdravých fungují např. žvýkačky s umělým sladidlem (žvýkat, není třeba polikat) v nadměrné dávce, mentolky (tam stačí i tuba na posezení). Z těch zdravých možností - pravidelná vyšší konzumace hořčíku.

Je to sladidlo xylitol. Ale to musis vyzvykat tak x kil zvykacek, aby to melo projimave ucinky. Jinak tp jde urychlit a koupit samotny sladilo a jest to.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
57
10.1.20 20:24

A co zkusit sušenou syrovátku? Pila jsem jí v těhotenství a zabrala.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10974
10.1.20 20:29

Mně nejvíc pomáhá běhání, jakmile začnu běhat, tak pak začnu i pravidelně „běhat“. Ta střeva se tím pohybem fakt rozpumpují.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.1.20 20:30
@Cenarius píše:
Je to sladidlo xylitol. Ale to musis vyzvykat tak x kil zvykacek, aby to melo projimave ucinky. Jinak tp jde urychlit a koupit samotny sladilo a jest to.

No nevím, mně stačí málo. :lol: Kór u těch mentolek… Asi to je individuální.

  • Citovat
  • Nahlásit
14090
10.1.20 20:34

Bez lepku a laktozy? Mas k tomu zdravotni duvod?

Bylinkove caje ti nepomahaji?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
36664
10.1.20 20:34

Beh a horcik. Dokonale to funguje.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.1.20 20:35

Jistota je u mne jogurt a zapít kávou s mlékem.

  • Citovat
  • Nahlásit
230
10.1.20 20:42

Acidofilní mléko

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
568
10.1.20 20:45

Mohla by pomoct lžička olivového oleje. Nebo ještě Laktuloza, to je projímadlo, ale šetrné.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5979
11.1.20 18:42

Cigareta a kafe :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat