Co vše je potřeba pro otevření miniškoličky?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

doll21
Stálice 70 příspěvků 08.01.18 19:47
Co vše je potřeba pro otevření miniškoličky?

Ahoj mamky, mám nabídku znovuotevření miniškoličky, nebo dětského centra, kterou bych měla v pronájmu. Chtěla bych dětičky od dvou let, omezený počet. Co vše je k tomu potřeba mít? Chtěla bych samozřejmě detičky hlidat a učit já, než by se to rozjelo a mohla bych si dovolit další sílu. Jenomže nemám žádnou pedagogickou školu. Nemáte některá maminka zkušenost? :kytka:

Reklama

Reakce:

chs.jasmin
Kelišová 6958 příspěvků 08.01.18 19:55

Ahoj,

je tam strašně přísná legislativa, nemuže ji otevřít kde kdo. Sama jsem učitelka ze soukromé MS s jesličkama a co bylo nařízení a pak i kontrol. Od počtu WC, výšky umyvade, přes uskladnění lůžkovin a postýlek, až po jídelní a spotřební koše, lékárničku, metráž objektu a vzdělání personálu.
Já hrozně moc chtěla otevřít svou soukromou, ale to bych asi musela vyhrát ve sportce a protože nesázím, tak :nevim: :mrgreen:

Já bych zítra probrala co mám stažené dokumenty, ale je pravda, že to jsou věci z roku 2014 a to už se asi hodně věcí i změnilo.

janoma
Kecalka 406 příspěvků 08.01.18 20:01

Pokud to bude dětská skupina, tak tam není potřeba téměř nic. Stačí třeba kurt chůvy

sakota
Kelišová 5422 příspěvků 08.01.18 20:09

@chs.jasmin neplati tohle vsechno nahodou jen pokud chces byt v rejstriku a brat na deti dotace? Neni to u uplne soukrome nezavisle skolky mene prisne, respektive nekontrolovane?

doll21
Stálice 70 příspěvků 08.01.18 20:10

@chs.jasmin Dětské centrum už tam bylo je zařízené a bylo schváleno, takže v tom by problém nebyl. @janoma Ano asi ten kurz je třeba si udělat tohle mě napadlo jako první, ale co dál :think:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 08.01.18 20:22
@sakota píše: