Co vše kontroluje pediatr

Anonymní
6.2.20 11:14

Co vše kontroluje pediatr

Ahoj,

máme doma 6t novorozence a chtěla bych se poradit - co vše u vás kontroluje dětský lékař? Vybírala jsem lékaře s lety zkušeností a dobrými referencemi, nyní jsem ale trochu nejistá. Kontroly jsou vždy velice rychlé, zkontroluje malému hlavičku, tělíčko, poslechne dýchání, prověří váhu a výšku, kyčle a to je vše. Na vše ostatní se musíme ptát, nezkouší ho polohovat na bříško, a jelikož je to moje první dítě, dost tápu.

Potřebovala bych proto poradit - co vše u vás dělá pediatr? Mám být ráda, že nehledá problémy tam, kde nejsou, nebo být nervózní z toho, že nezkouší, jak například zvedá hlavičku a zda to stačí? Bojím se, že třeba s příkrmy pak moc rad nedostaneme. Na jednu stranu nechci být nijak hysterická, na druhou nechci cosi důležitého zanedbat. Předem děkuji.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

6.2.20 11:18

Asi podobně. Na příkrm dá jednoduchou brožuru a pak třeba v 10 měsících řekne, že mu máš dát kakao z převareneho mléka. S tím zkoušením… Ono jako tabulkove už leccos umět má, ale pediatr si hlídá spíš tu horní hranici, plácnu pasení koniku ve třech měsících, lezení do roka… Taky se tam hodně ptám a konzultuju, to je prostě vždycky nejlepší.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2745
6.2.20 11:21