Co vše musí a co může otec?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
24.11.19 18:07

Co vše musí a co může otec?

Ahoj, potřebuji se zeptat. Čekám dítě s ne úplně ideálním mužem, ale už se stalo. Miminko si určitě nechávám, ale zvažuji, zda otce uvést do rodného listu. Jsem dost mladá a studentka střední školy, takže peněz nemám moc ani pro sebe. Hodně by mi pro to pomohlo kdyby mi otec dítěte platil na dítě nějaké alimenty. On ale nechce platit nic, nesouhlasí s žádnou částkou, řekl mi, že se klidně nechá zavřít do vězení, že je to tam v pohodě, ale že z něj peníze rozhodně nedostanu. Nepracuje a bydlí u rodičů, kteří ho plně živí, ale je mu už 28 let, není to student. Nevím, jestli má v tomto případě smysl se s ním soudit. Ve vězení už byl a nevím jestli bych z toho neměla jen stres a dítě potíže, jeho dítě vůbec nezajímá, nechce ho. Nevím ale, jak to finančně sama zvládnu, bydlím už od rodičů pryč, teda od mamky, jelikož bydlí v malinkaté garsonce a už ve dvou jsme neměly vůbec soukromí. Mám pronajatý pokoj, teď si hledám malý byt. Při škole chodím na brigádu, ale bez dalších peněz než rodičovské nevím jak to budu zvládat. Každý mi proto radí ať přinutím otce platit, ale nevím jestli je to v tomto případě dobré. Nevíte tady prosím některá z vás, co by to pro mě znamenalo dál, kdybych u soudu žádala o určení otcovství, jaké věci bych pak musela s otcem dítěte konzultovat a do čeho všeho by musel a mohl zasahovat u dítěte, protože se obávám, že domluva mezi námi je do budoucna nemožná a nevím, kde bych ho pak hledala atd. Četla jsem o případech kdy muselo dítě na operaci, nebo mu otec který ho vůbec nevídal zabránil studovat a takové další, tak se hodně bojím jestli si neudělám více problémů. Děkuji za rady.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2161
24.11.19 18:12