Kovid, kdy už to skončí?

Anonymní
3.2.21 15:49

Covid. Kdy už to skončí?

Doted jsem byla statecna. Ale dneska to na mě padlo. V okolí tři úmrtí docela mladých lidí na covid. Kdy už to skončí? Jestli vůbec někdy… Mám obrovsky strach. O manzela. O blízké. :? Jsem úplně zdeptana. Prosím anonym. K.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
997
3.2.21 15:59

Doufám že do léta bude proockovano. Každopádně kdyby to mnozí nezlehčovali, tak by jsme na tom byli líp.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
158
3.2.21 16:02

Já to nezlehčuji pracuji jako zdravotní sestra takže vše vidím a Covid je nebezpečný. Ale zase se nedivím lidem, kteří se bouří, kteří díky všem příkazum přišli o práci, děti o školy, babičky a dedecci v domovech o návštěvy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2082
3.2.21 16:06

Neskončí. Je prostě třeba proočkovat hlavně rizikové skupiny a lidi v angažovaných profesích a začít normálně žít a podnikat nebo tu všichni chcípneme hlady.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19635
3.2.21 16:06

Nikdy. Proste se život změní.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1226
3.2.21 16:09

To už neskončí nikdy a proočkování do léta je pouhá idea, ono to očkování stejně není spásné, možná nedostanete těžkou formu, to vám ale nikdo nikdy nezaručí, ale covid jako takový můžete dostat i oočkovaná, já jako zdravotník jsem očkovaná jednou, druhé mělo být do tří týdnů, objednali nás za 4 a teď se to všechno ruší, mluvili o nutnosti návaznosti termínů, aby to bylo alespoň k něčemu, teď při nedostatku vakcín už vymýšlí, že návaznost není nutná, takže za mě jedna velká šaškárna, každý si zrovna vymyslí, co je potřeba, jenom aby nám zavřeli huby

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
15444
3.2.21 16:12

To je mi moc líto.

Skončí to. Ale hned to nebude.

Únor téměř jistě bude ještě fakt hnusnej, od května dál se to bude určitě lepšit. Jak to bude mezi tím těžko říct.

Pokud se zvládne očkování, tak by se to na podzim nemuselo vracet.