COVID očkování - nežádoucí účinky

3.5.21 18:23

COVID očkování - nežádoucí účinky

Zdravím, zajímalo by mě kdo již podstoupil očkování na covid zda-li máte nějaké nežádoucí účinky. Já sem byl dnes na 1. dávce od Pfizer a bolí mě místo v oblasti vpichu tzv. nemohu moc pohnout rukou poněvadž bolí, taky mě pálí oči (červený) ale nevím jestli je to k tomu ale je to zvláštní náhoda že zrovna hodinu po očkování mě začnou pálet, a samozřejmě se mi spustila menší rýma zrovinka po očkování. Teplotu nemám ale necítím se jako ve svý kůži. Jak jste na tom ostatní?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7962
3.5.21 18:24

1001. téma a pořád a pořád dokola se to tady bude řešit. :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3.5.21 18:26

@Cenarius Omlouvám se, jaksi jsem si nevšiml tématů jinde. :) ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25105
3.5.21 18:46

Mám za sebou už 2 dávky Pfizer. Po první dávce bolest ruky a migréna (nejspíš byla s MS, která měla v té době být). Druhá dávka jen lehká únava, trochu jsem cítila ruku, jinak pohoda.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3.5.21 18:57

@Element123 Jak po první, tak po druhé dávce Moderny jsem měla následující den horečku, bolest svalů a kloubů a celkovou schvácenost. Bolela mě taky hlava, spouštěla se mi rýma. Další den to už přešlo. Ruka mě bolela asi 3 dny.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10613
3.5.21 19:21

Po obou dávkách Pfizeru jen bolest ruky a možná únava, to ale nemůžu posoudit. Jinak tě doprovází naprosto běžné příznaky, které jsou neustále uváděny výrobci

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27067
3.5.21 19:35

Edit: jiná diskuze

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.5.21 19:54

První Pfizer jen bolest ruky, druhé kolo zimnice, horečka, totální vyčerpání, trochu rýma,.. první dva dny úplně špatně, pak tak další dva dny postupně zlepšování :zed:

  • Citovat
  • Nahlásit
4816
3.5.21 20:01
@Element123 píše:
Zdravím, zajímalo by mě kdo již podstoupil očkování na covid zda-li máte nějaké nežádoucí účinky. Já sem byl dnes na 1. dávce od Pfizer a bolí mě místo v oblasti vpichu tzv. nemohu moc pohnout rukou poněvadž bolí, taky mě pálí oči (červený) ale nevím jestli je to k tomu ale je to zvláštní náhoda že zrovna hodinu po očkování mě začnou pálet, a samozřejmě se mi spustila menší rýma zrovinka po očkování. Teplotu nemám ale necítím se jako ve svý kůži. Jak jste na tom ostatní?

Ja prvni kolo obrovska bolest ruky, bolest zad, nohou, dusnost v noci a tresy noh. Druhe kolo, jen mensi bolest ruky, jinak asi nic kupodivu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.5.21 22:36

Pfizer - 2 dny po očkování bolest ruky a únava. 6. den zvláštní bolest zad v bederní části. Zatím trvají 3 dny, tak uvidím, co bude dál.

  • Citovat
  • Nahlásit
10.5.21 19:36

:)

Ahoj, maminka má Pfizer a také jí trošku bolela ruka, mě nedávno píchli Astru a lehce zvýšená teplota večer, ale ráno jako rybička :) S maminkou jsme nasadili přírodní doplněk stravy od clinexu na 5 dní, uvidíme jaká bude druhá dávka vakcíny.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat