Cukání svalů na nohou

Anonymní
24.7.20 18:04

Cukání svalů na nohou

Ahoj maminky, chtěla jsem zeptat nebo poradit, jestli někdo nemá nebo nezná někoho s podobným zdravotním problémem, jako trápí mě už 8 měsíců.

Jsem neurologicky vyšetřena(rezonance, i EEG a EMG)ale závěr nemám a další kontrolu až za měsíc. Jsem účetní, takže sedava práce. Máma dvou malých deti(7 a 9 let)a trápím se a užírám po celou tu dobu…

Můj neurologicky stav byl proměnlivý ale cukání svalů zůstalo-cítím a vidím ho v nohou(lytkovy sval, kolem kosti a taky chodidla ve vnitřní strane-klenba, když zde silněji zatlacim, cukani dokážu vyvolat)občas mi v noze jakoby zabrní, také cítím jako bych měla na částech kůže husi kůži(zase lýtka a kotníky)pocit stáhnutí kolem lytkoveho svalu, bolestivé bodnutí a také občas cítím tepání v nohou(kolena, když je pokrcim)

Nehledám odborníka ani zástup za lékaře, jen třeba podobnou zkušenost nebo radu.

Moc dekuji :srdce:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

19390
24.7.20 18:30

Tetanie?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
24.7.20 18:32

@ka2ka
Kačko, nevím jestli se takto tetanie projevuje…tohle slovo na neurologii nepadlo a asi by to na EMG poznali. Nevim, jestli se da poznat, když bylo na DK.

• Nahlásit
  • Citovat
19390
24.7.20 18:39
@Anonymní píše:
@ka2ka
Kačko, nevím jestli se takto tetanie projevuje…tohle slovo na neurologii nepadlo a asi by to na EMG poznali. Nevim, jestli se da poznat, když bylo na DK.

u mě se projevuje cukáním svalů, stahováním, ostrým píchním bodáním, slabostí ve svalech a to třeba takovou že nejsem schopná stoupnout na nohu nebo neudržím skleničku, stahováním hrdla
měla jsem emg a nepoznali to tam, až při vyšetření svalů když do nich píchali viděli jak se zatahují

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
24.7.20 18:48

@ka2ka
Kačko, teď jsi mě úplně šokovala! toto je tetanie? ja jsem měla za to, že je to jako ataka…dušnost, brneni..atd.Jak přijde, tak odejde.Ale toto… 8o 8o 8o