Cvičení - jak začít?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Vendullinka
Kecalka 431 příspěvků 01.10.18 09:55
Cvičení - jak začít?

Ahojte, moc prosím o radu. Od září jsem radikálně změnila jídelníček - nedržím žádnou drastickou dietu, ale stravuji se zdravě - s tím problém nemám (vím co, jak a kolik jíst) :) Na to jsem si během toho měsíce zvykla a už nemám ani chutě na sladké, takže to jsem ráda :palec: a 5 kilo dole 8) Když už jsem si zvykla na stravu, tak bych chtěla přidat i pohyb. Během toho měsíce jsem se snažila přidat hlavně přirozený pohyb - chůze, chodit po schodech místo výtahu a tak. Teď bych chtěla přidat i cvičení, abych hubla, ale i zesílela a celkově získala fyzičku :dance: Problém je ten, že jsem vážně slabá, nemám žádné svaly ani výdrž a mám hodně vysokou váhu (hrubě přes 100 kg), což mi pohyb moc neusnadňuje :zed: Hledala jsem na YouTube cvičení na doma, ale já bych to prostě neucvičila :nevim: Ráda bych cvičila ráno před prací, musím na lačno, protože by mi jinak bylo zle, kdybych posnidala a pak cvičila. Na netu píšou, že na lačno je fajn lehké kardio, např. jízda na rotopedu - doma nemám kromě podložky na cvičení vůbec nic :( Můžete mi poradit nějaké cvičení, které bych fyzicky zvládla a zároveň by se to hodilo na ranní cvičení na lačno? Budu ráda za každou radu ;) Děkuji

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Apaji
Kelišová 5394 příspěvků 01.10.18 10:16

Já jsem kardiak a cvičení je pro mě také hodně omezující. Ale dobře se mi zvedla kondice, když jsem si dávala 2 míle s Leslie. Necvičím tedy se závažím v rukou (a) je nemám a b) bych to už necvičila, bez závaží je to pro mě akorát, těsně na hranici snesitelnosti).

Výhoda je, že to má něco přes 30 minut, to si každý najde denně čas, a když ne, je to výmluva. Cvičí se doma, ale občas při procházkách využívám její posilující cviky na břicho a stehna. Dávám při chůzi pozor, co mám kde zatnuté. Nejsou nutné žádné pomůcky (kromě závaží, pokud je chceš, ale i bez závaží to je znát a na začátek rozhodně doporučuji bez závaží).

Doporučuju se před tím řádně protáhnout, sice začíná pozvolna, ale potom to nabírá rychlost. A ten začátek mi na protažení nestačí, ale to je jen můj osobní postřeh.

Mi tedy nevyhovuje ta cvičící tuc tuc hudba, tak jsem si vypla zvuk a pouštím si do videa svou hudbu. I bez jejího verbálního komentáře (mluví anglicky) jasně ukazuje, co by mělo být zatnuté a co by se dělat nemělo. Takže její mluvu nepotřebuju, je to úplně jasné.

Další výhoda je, že posilující cviky na břicho jsou ve stoje, takže si člověk nemrví páteř lehy sedy a podobnými už překonanými cviky. Ale celkově je to opravdu na kondici fajn.

Já začínala s jednou míli, ale ta byla na mě moc jemná, 3 míle jsou zase na mě moc. Takže jsem skončila na dvou a ty občas v cyklech dávám, když potřebuju zpevnit, zhubnout a zvednout kondici celkově.

Zkusím dát odkaz:

https://www.youtube.com/watch?…

lucynka25
Echt Kelišová 7915 příspěvků 1 inzerát 01.10.18 10:21

@Vendullinka Ahoj, s cvičením by Ti mohla pomoci snad @Tiger-lily ;)
A až nebudeš mít nápady co vařit, tak tady na emiminu najdeš recepty v sekci dieta pro maminky, tak se mrkni pro další inspiraci.

Přeji hodně zdaru :mavam:

Tableta
Závislačka 4122 příspěvků 01.10.18 10:38

Zkus na youtube najít 1 mile happy walk. To by pro tebe mohlo být vhodný.

panikockova
Závislačka 3487 příspěvků 4 inzeráty 01.10.18 10:44

Ja cvicim podle fitshaker.sk, je tam nekolik druhu cviceni a muzes si vybrat podle toho co zvladnes :kytka:

Marcam
Kelišová 5081 příspěvků 01.10.18 10:50

@Vendullinka ahoj,jestli má možnost tak plavání a také dlouhé procházky ;)

Vendullinka
Kecalka 431 příspěvků 01.10.18 11:01

Holky, děkuji moc za konkrétní nápady :palec: určitě mrknu a snad mi něco z toho sedne :)

@Marcam plavání je bohužel nereálné, bazén je daleko od místa bydliště :( Procházky jo :palec: ale myslím, že to mi fyzičku moc nezlepší :think: navíc mám strach, jak už je ted chladno, abych jak se trochu spotim, nebyla hned nemocná :roll:

Ahojluci
Zasloužilá kecalka 719 příspěvků 01.10.18 12:00

@Vendullinka Taky bych zacala s delsimi nebo rychlejsimi prochazkami. Co treba z prace pesky? Nebo castecne - vystoupit o par zastavek driv a dojit pesky. Pokud jsi silnejsi, chuze je pro zacatek vhodna i ucinna. A se cvicenim bych zacala pozdeji, treba az bude sychravo a nebude se ti chtit ven. At se dari :kytka:

Vendullinka
Kecalka 431 příspěvků 01.10.18 14:43

@Ahojluci ano, do práce i z práce většinou chodím pěšky ;) ale potřebuji posílit, abych se třeba v zimě tak nestyděla jít do posilovny nebo na nějakou lekci cvičení :roll:

onajeblond
Ukecaná baba ;) 1507 příspěvků 5 inzerátů 01.10.18 16:45

doporučuji Jillian Michaels začít s 30 day shred,náročný ale super,pokud by ti nesedlo tohle,je lepší ze začátku začít obyčejnýma lehčíma cvikama nic extra,že strháš tělo,ze začátku když necvičíš tělo bere všechno a zabírá na něj všechno,pak jak získáš trošku větší kondičku a zesílíš přidávat na intenzitě,přeji mnoho uspěchů :kytka:

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33501 příspěvků 10 inzerátů 01.10.18 18:26

@Vendullinka :mavam: Ahoj, vidím, že na to jdeš dobře. Jídelníček píšeš, že máš zmáknutý a pohyb při vyšší hmotnosti je opravdu nejlepší přirozený. Rozhodně se vyhni workoutům s Jill a podobným, se kterými si tak jedině zničíš klouby. Perfektní lehké kardio je chůze s holemi, zapojíš celé tělo, posílíš všechny svaly, intenzitu zvolíš podle momentálního rozpoložení a můžeš vyrazit za každého počasí. Pro další rady ohledně cvičení a hubnutí zkus napsat do této poradny .

Vendullinka
Kecalka 431 příspěvků 01.10.18 19:11

@Tiger-lily děkuji za odpověď ;) workout s Jill bych stejně nezvládla, zkoušela jsem v době kdy jsem mohla mít tak 85 kg a i tak jsem to spíše nezvládala a po 3 dnech vzdala :roll: I proto na to chci jít tentokrát opravdu jinak. Líbí se mi to cvičení, co dávali holky nahoře (1 mile happy walk), musím vyzkoušet :dance:

zuz1206
Ukecaná baba ;) 1201 příspěvků 01.10.18 19:15

@Vendullinka jilian bych ve tvem pripade urco nedoporucila, je to makacka i pro otrle a s fyzickou. delala jsem trenerku pred praci 6 let jako brigadu, hooodne zenskych bylo jako ty a kdyz mas trpelivost ona ta kondicka se zacne pomalu i zlepsovat, urco zacit s chuzi, hole klidne, pridavat…ale i cviceni doma, ale spis nez nejake sedy lehy spis na core-stred tela, bez zavazi, jen s vlastni vahou tela, zkus si dat do vyhledavace a najde ti to spoustu videi, i na IG jsou super drzim palce!!!

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33501 příspěvků 10 inzerátů 01.10.18 19:15

@Vendullinka :palec: To vypadá dobře, pokud hledáš něco na doma. A určitě nezapomeň na protahovací cviky a zejména na regeneraci páteře, která při vyšší hmotnosti hodně trpí, určitě bych zapojila cviky především na posílení zádových svalů a středu těla, je to nezbytné, pokud chceš provádět jakýkoliv pohyb a zůstat přitom zdravá.

zuz1206
Ukecaná baba ;) 1201 příspěvků 01.10.18 19:16

@Tiger-lily naprosty souhlas..

Stránka:  1 2 Další »
Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Diskuze s tatínkem Janem: O hraní i péči o nemocné dítě

Pojďte si popovídat do diskuze na eMiminu s tatínkem, který po narození... číst dále >

Vánoční úklid: Hlavně zůstat v klidu

Vánoce a úklid. Každý rok je to pořád dokola. Víte, že to musíte udělat, ale... číst dále >

Články z Expres.cz

Nejrozesmátější invalida měsíce Bohdalová: „Jak vidíte, jsem tu živá!“

Se zraněním na těle, zato se širokým úsměvem dorazila herečka Jiřina... číst dále >

Houdová odmítá dětem říkat, že převlečení sousedé jsou čert s Mikulášem

Fotky Mikulášů a čertů u krásné Heleny Houdové vyvolaly traumatické... číst dále >

Články z Ona Dnes

Proměna Gábiny, která je opět single. Změnila účes i šatník

Před nedávnem se rozešla s přítelem, přesto Gábina nechce truchlit. Do nového... číst dále >

Svatební šaty Chopry: 24 metrů dlouhá vlečka a dva miliony flitrů

Bollywoodská herečka Priyanka Chopra (36) si před pár dny vzala za manžela... číst dále >