Cvičení na kůži na břiše po porodu

Anonymní
6.4.21 13:13

Cvičení na kůži na břiše po porodu

Jsem rok a půl po porodu, postava jako dřív, až na tu pneumatiku na břiše. Neni to jen tuk, je to převážně kůže. Lehce cvičit jsem začala už 4 týdny po porodu, od té doby si čas aspoň 3 x týdně udělám. Ale nepovedlo se mi vycvičit tu kůži :(
Na fotce břicho ve stoje a břicho v sedě. Nemůžu se svléknout do plavek nebo si vzít upnuté triko a začíná mi to vadit. Jde s tím vůbec něco dělat? Je nějaké cvičení?

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8955
6.4.21 13:26
@Anonymní píše:
Jsem rok a půl po porodu, postava jako dřív, až na tu pneumatiku na břiše. Neni to jen tuk, je to převážně kůže. Lehce cvičit jsem začala už 4 týdny po porodu, od té doby si čas aspoň 3 x týdně udělám. Ale nepovedlo se mi vycvičit tu kůži :(
Na fotce břicho ve stoje a břicho v sedě. Nemůžu se svléknout do plavek nebo si vzít upnuté triko a začíná mi to vadit. Jde s tím vůbec něco dělat? Je nějaké cvičení?
Špiček tam je ale myslím že je to v pohodě normální postava…cvičit a cvičit plus strava
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
6.4.21 13:30

@Annabela11 Já bych právě radši štíhlou než normální postavu :) Stravu jsem flákala, jedla málo. Na tom se snažím pracovat. Cvičit cvičím, jen nevím co dál, abych byla efektivní. Fitfab nezabral, fyzioterapie nezabrala, youtube workouty nezabraly. Tak už moc nevím.

  • Citovat
  • Nahlásit
860
6.4.21 13:30

Kůži nevycvičíš, záleží na elasticitě, jak se ti stáhne. Mazat zpevňujícíma krémama, jsou to takový berličky, ale nespasej tě… Jinak za mě máš krásnou postavu :mavam:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2769
6.4.21 13:35

Postavu mas v pohode, jen teda tohle neni kuzi. Nebo aspon na mym brise tomu rikam spek. ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
6.4.21 13:39

@bobulka88 Ano, i já tam mám tím, to vím. Nicméně mě jde právě o tu kůži, která visí, když se například ohnu. Špek, co jsem měla kdysi v pubertě mi teda nikdy nevisel :lol:

  • Citovat
  • Nahlásit
4017
6.4.21 13:39

Nepotěším tě. Mám to stejně. Po porodu víc jak dva roky, ještě mám o dvě kila méně než před těhotenstvím a ten převis tam pořád je. Prostě ta kůže se nestáhne… když stojím tak je to ok, ale když si sednu, tak je to marný. Ale že bych kvůli tomu na sebe nedala plavky nebo upnuté tričko, to teda… :nevim: chápu, že ti to vadí i mě, ale porodily jsme, tak není za co se stydět. Někdo to tak prostě má, stejně jako někoho nechce pustit váha nebo má někdo strie, je to daň, kterou každá zaplatí…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1120
6.4.21 13:43

Máš hezkou štíhlou postavu. Já po 1.dítěti měla břicho jak před těhotenstvím, po 2.trošku převis, ale jen v předklonu a po 3.dítěti už to není žádná hitparáda, i když jsem na původní váze a fakt cvičím.. prostě elasticita kůže, věk,.. ale co už, plavky normálně nosím a na Miss se hlásit nehodlám :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
723
6.4.21 13:51

Mám to tak také, ale spíše ještě víc, jak ty. Vypnutou kůži nemám ani náhodou. Po porodu jsem 4 roky. :mrgreen:. Zkouším krém na zpevnění, ale zatím krátce, takže výsledek žádný.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2109
6.4.21 13:57

I jako stihla muzes nosit stahovaci pradlo, kalhoty s vysokym pasem, jednodilne plavky… podle me vypadas uplne normalne, proste jsi byla tehotna, nejde se hroutit z veci, ktere ti dite a tehotenstvi zmeni, nauc se mit rada..cviceni je super, kremy zkusit muzes, nebo treba kompresni obleceni na cviceni…,ale proste kuze ma nejakou elasticitu…jsi stihla, nemas strie, vypadas dobre a ty trochy kuze si vsimnes hlavne ty a nikdo jiny.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
a12
45871
6.4.21 13:57
@Anonymní píše:
Jsem rok a půl po porodu, postava jako dřív, až na tu pneumatiku na břiše. Neni to jen tuk, je to převážně kůže. Lehce cvičit jsem začala už 4 týdny po porodu, od té doby si čas aspoň 3 x týdně udělám. Ale nepovedlo se mi vycvičit tu kůži :(
Na fotce břicho ve stoje a břicho v sedě. Nemůžu se svléknout do plavek nebo si vzít upnuté triko a začíná mi to vadit. Jde s tím vůbec něco dělat? Je nějaké cvičení?

hele v sede maj špicek i hubeny holky, nejhorší to s kalhotama pod pupek, který ti to bricho ještě preriznou a ten špek víc vyleze.. ale na fotce ve stoje to ani nevypadá, že bys měla vyklenuty bricho, za mě v pohodě, nevidím důvod nenosit uplny triko, nebo plavky.. jen třeba u toho trika zvol kalhoty nad pupik aby ti v sede takhle to bricho nelezlo pres pas kalhot

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
928
6.4.21 14:30

Já myslím, že jsi z toho vyšla ještě dobře, máš hezkou postavu :) Normálně jsem štíhlá, ale po prvním těhotenství mi zůstal převis kůže, jako fakt převis a k tomu ještě diastáza. To ti píšu jen tak pro povzbuzení, měj se ráda taková, jaká jsi, protože vypadáš fakt dobře ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
210
6.4.21 15:17

Mne pomohl stahovaci pas pri cviceni bricha plus tento krem 3× denne mazat. Nedokazu rici, nakolik to maslo pomaha, ale citila jsem se po nem vypnutejsi i bez cviceni. :palec:
Jo a mas hezke bricho, to ale urcite vis, jen jsi holt byla zvykla na neco jineho… a kdo ne, ze? :lol: Bud rada, ze nemas zadne fialove strie.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1901
6.4.21 15:30

Za takové ploché břicho by byly rady i leckteré mladé holky bez dětí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat