Další výpis ze zdravotní dokumentace při nástupu do práce

Anonymní
14.8.20 17:48

DALŠÍ VÝPIS ZE ZDRAVOTNÍ DOKUMENTACE PŘI NÁSTUPU DO PRÁCE

Měnila jsem zaměstnání asi po 2 měsících a i v minulém chtěli výpis ze zdrav. dokumentace pro jejich doktora, totéž tady, odevzdala jsem ho firemnímu lékaři, ale neuděla jsem si kopiii.Jde mi o to, že budu muset opět ke své obvodní lékařce a zase budu platit za výpis z karty. Napadlo mě si ho vyžádat u firemní doktorky minulého zaměstnavatele, ale to asi nepůjde, nevím jak dlouho může být výpis starý a taky za to může něco chtít, příp. mi ho nevydá. Jsem v práci už 2 měsíc a k lékaři mě posílají až ted, ani tady nechci zůstat, nevím zda se na to tedy nevykašlat.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
22271
14.8.20 17:55

No a my máme rozhodnout, jestli se na to máš vykašlat nebo ne? A platí 90 dnů.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1446
14.8.20 18:04

U nás tedy po zkušebce tyto náklady propláceli. Spíš zkus svého praktika, pokud je aspoň trochu ochotný, tak to prostě znova vytiskne (nejspíš to má uložené v systému a předpokládám, žes tam mezitím nebyla). A třeba si neřekne o celou částku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22271
14.8.20 18:09
@Sue2008 píše:
U nás tedy po zkušebce tyto náklady propláceli. Spíš zkus svého praktika, pokud je aspoň trochu ochotný, tak to prostě znova vytiskne (nejspíš to má uložené v systému a předpokládám, žes tam mezitím nebyla). A třeba si neřekne o celou částku.

Můj praktik to nedávno ťukal na psacím stroji :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
14.8.20 18:11

další výpis ze zdravotní dokumentace pro zaměstnavatele

Opravdu, odkud víte, že 90 dní určitě? Pokud by to tak bylo, tak těsně mi to už asi nevychází a musím stejně ke své obvoďačce znovu pro výpis.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
14.8.20 18:20