Daňové přiznání 2021 (HPP i studentka)

15
29.4.21 08:56

Daňové přiznání 2021 (HPP i studentka)

Ahoj holky. Jelikož jsem úplný laik co se týče daňového přiznání, tak jsem chtěla zkusit štěstí zde a budu moc ráda za jakoukoli radu. V roce 2020 jsem byla studentkou a měla jsem brigádu v kině (Cinema City), kde jsem měla podepsaný růžový papír. Následně kvůli Covidu jsem si musela hledat jinou práci a měla jsem nabídku jít pracovat na HPP, kde jsem růžový papír nepodepisovala. Zde jsem však vydržela dva měsíce, protože práce nebyla pro mně vhodná. Poté jsem se rozhodla, že budu pokračovat ve studiu a našla jsem si brigádu, kde pracuji od října do teď a mám zde podepsaný růžový papír. A teď moje otázka. Neví někdo, co vše potřebuji od bývalých zaměstnavatelů a od toho současného k tomu, abych si mohla vyplnit daňové přiznání? Jsem z toho trochu zoufalá, neboť absolutně nevím, co vše potřebuji. Mám datovou schránku, takže mám stále čas podání. Předem moc děkuji za odpovědi! :*

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8266
29.4.21 09:27

Od všech potřebuješ potvrzení zdanitelnych příjmu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
60
29.4.21 09:27

Ahoj, od zaměstnavatelů potřebuješ Potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti + k přiznání doložit potvrzení o studiu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15
29.4.21 09:36

Děkuji za odpovědi! A je nutné do přiznání uvést všechny zaměstnavatele, kde jsem pracoval a příjmy plynoucí z této práce? Předpokládám, že ano.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8266
29.4.21 09:46
@Olga23 píše:
Děkuji za odpovědi! A je nutné do přiznání uvést všechny zaměstnavatele, kde jsem pracoval a příjmy plynoucí z této práce? Předpokládám, že ano.

Do přiznání se neuvadi zaměstnavatele, ale součet všech příjmu a jako přílohu přikládás od nich ta potvrzení. A ano je nutné uvést všechno, když něco zatajis tak z toho muses mít příslušné sankce.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15
29.4.21 10:00