Danové přiznání, mateřská, studentka

9.2.20 10:43

Danové přiznání, mateřská, studentka

Dobrý den, potřebovala bych poradit. Minulý rok jsem byla zaměstnaná a měla smlouvu do konce června. Pracovala jsem do března a poté nastoupila na nemocenskou a z nemocenské na mateřskou a k tomu jsem stále vedena jako studentka. Musí mi zaměstnavatel vyhotovit danové přiznání i když tam nepracuji? a má vůbec smysl jej požádat Dostanu něco zpět. Hrubý měsíční plat 13 000. Moc děkuji za info :) a přeji hezký den

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2882
9.2.20 10:58

Pokud jste mela podepsan ruzovy papir, tak uz nic vic dostat nemuzete si myslim. S timto prijmem.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.2.20 11:13
@Cenarius píše:
Pokud jste mela podepsan ruzovy papir, tak uz nic vic dostat nemuzete si myslim. S timto prijmem.

Ano, měla jsem podepsaný ružový papír, ale ještě jsem zapomněla dodat, že jsem byla na volbách jako člen a i z těch voleb se mi ztrhla dan. Zajímámě jestli je i povinnost zaměstnavatele, aby mi vhotovil danové přiznání, když už nejsem jejich zaměstnanec. Děkuji za odpověď

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.2.20 11:48

Zaměstnavatel v první řadě dělá roční zúčtování daně a daňová přiznání si každý dělá sám. Každopádně roční zúčtování dělá poslední zamestnavatel v daném roce, takže teoreticky by ti ho měli udělat když o ně zažádaš. Já bych se ale na to vykašlala a přiznání si podala sama za sebe.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2882
9.2.20 11:54

Pokud mate vic prijmu, tak si to udelejte sama. To uz zamestnavatel nedela. Je plno interaktivnich formularu, kde to zvladnete sama tech par cisel natukat.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9.2.20 12:04

Děkuji všem za informaci, co tedy všechno potřebuji od zaměstnavatele, abych si mohla jej podat sama? Popravdě tomu moc nerozumím, co vše je zapotřebí. děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2794
9.2.20 12:13