Dárek na 25 narozeniny přítele

Anonymní
16.4.20 12:02

Dárek na 25 narozeniny přítele

Dobrý den dámy :D
Mám na vás dotaz, ohledně 25 narozenin mého přítele. Nejprve vám chci říct něco ke své situaci, takže ještě studuji a brigádu dělám jen o letnich prázdninách, je mi 19 a jsme spolu 2 roky. Nemám tolik peněz, dejme tomu že mám tak do tisícovky na ty narozeniny, ale k tomu je ještě ta karanténa A jelikož má narozeniny za měsíc a půl, tak nebudou otevřený žádný kina, restaurace a tak. Proto se vás chci zeptat a zároveň vás poprosit o nějaký dobrý nápad, na to co bych mu mohla dát/koupit na narozeniny, aby mě to tak nějak vyšlo. Zároveň, aby to bylo nějak speciální, když slaví 25. Nejlépe nějaký zážitek, nebo tak něco. Já moc nejsem nápaditá a romantická, takže to je problem.
Zároveň teď jak je ta karanténa, tak se nic moc vymyslet nedá, co se týče zážitků, ale zase mu nechci kupovat nějaký úplně levný dárek, z kterého by neměl ani radost nebo takhle, protože on co chce veci, tak to je okolo 4 tisíc a na to nemám :zed:…A myslím si, že určitě se něco da vymyslet a nejlepší by byla asi kombinace jak věci, tak nějakého toho zážitku. :roll: předem vám děkuji za přečtení a pomůže fakt každá rada :srdce: protože já jsem úplně v tehlech věcech bez nápadu a právě spíš bych chtěla něco romantickyho nebo tak. Takže pište cokoliv :srdce:
Jinak koníčky moc úplně nějaký nemá, rádi chodíme na procházku, sledujeme seriály ale ani celkově nějak moc romanticky nežijeme. Musím ještě zminit, že spolu bydlíme už cca rok, takze tak :andel: děkuju všem co nějak pomohou :srdce:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
957
16.4.20 12:26

Tak zážitek do tisícovky asi neseženeš, napadá mě třeba voucher do oblíbené restaurace. Pokud to teda není Café Imperial, tak byste se mohli za 1000 pěkně najíst :) Takže zkus třeba pohledat na Slevomatu nějaké vouchery u vás ve městě nebo v okolí :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
664
16.4.20 12:27