Darování vajíčka opravdu tolik?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.08.19 16:29
Darování vajíčka opravdu tolik?

Zdravím, už delší dobu přemýšlím o tom darovat vajíčka. přijde mi to jako úžasná věc pomoci lidem co si nemůžou dovolit vlastní mimčo. A jelikož jsem studentka a jsem na intru tak by se mi teď i hodily nějaké té finance navíc. ale ta částka za to mi přijde nějaká až moc vysoká. kolik se teda cca dostává za jeden odběr?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Helca83
Ukecaná baba ;) 1279 příspěvků 12.08.19 16:31

Kdyz si o tom zjistis vic informaci a rizik, mozna uz Ti tak vysoka neprijde, samozrejme zalezi s cim porovnavas - oproti odberu krve nebo plazmy a ulevam, ktere z techto odberu plynou, bude vysoka vzdy :think:

Karleon
Kelišová 5798 příspěvků 12.08.19 16:37

Tolik? Mně ta částka vzhledem k rizikům a vlastní podstatě veliká nepřijde.

modravlocka
Ukecaná baba ;) 1469 příspěvků 12.08.19 16:39

Když jsem jako studentka potřebovala prachy, šla jsem na brigádu. Možná bys to mohla také zkusit. Oproti darování vajíček, plazmy nebo třeba prodeji vlastní ledviny, je to výrazně bezpečnější a do budoucna prinosnejsi. ;)

Kresatkovi
Povídálka 25 příspěvků 12.08.19 16:39

Nejprve jdes na testy, kde se hodnoti spousta věcí. A je to dost přísně, tak je možné, že ani nebudeš splňovat požadavky.

Uživatel je onlineBubla Bůčková
Echt Kelišová 7953 příspěvků 12.08.19 16:39

A ten pocit, že někde běhá tvoje dítě? :,(

jannina1
Závislačka 4839 příspěvků 12.08.19 16:40

Precti si nejake zkusenosti darkyn. Pokud chces riskovat sve zdravi a pripadnou neplodnost, smele do toho.

Helca83
Ukecaná baba ;) 1279 příspěvků 12.08.19 16:42

Ja vlastne ani nevim, jak kliniky vybiraji darkyne, jestli vubec berou mlada bezdetna devcata, ptze jsem vzdy slysela o pripadech, kdy slo o zeny co uz mely vlastni deti, prave kvuli rizikum :nevim:

smoule.koule