Dávky hmotné nouze a DPP

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní  09.04.18 16:13
Dávky hmotné nouze a DPP

Ahoj, jsem v situaci kdy mám rodiče na ÚP a pobírají dávky v hmotné nouzi, já studuji VŠ a jelikož nechci žít celý život z dávek a podpory jako moji rodiče tak mám dotaz.. Ráda bych si přivydělala, bohužel jsem ale v tzv. „posuzovanýcvh osobách“ kdy jsem to pochopila tak že rodiče díky tomu že tam jsem dosáhnou na částku potřebnou k zaplacení nájmu a vyžití (vyžití myslím doslova), zároveň se ale posuzuje můj příjem a to je ten kámen úrazu.. Nějaké práce bez smluv jsou, ale nejsou dlouhodobé a zdaleka ne tak lukrativní jako ty na DPP.. Mnoho zaměstnavatelů mi říkalo že smlouvu se nemusím bát podepsat, protože se nikam neposílá a když tedy příjem nepřiznám tak se na to nepřijde, jelikož mně účet nekontrolujou a ta smlouva zůstane u ZL, zdravotní a sociální mi hradí škola takže tam taky není problém.. Jedině snad daně by byli problém, díky finančáku? Prosím poraďte jsem už zoufalá… :(

Reklama

Reakce:

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 61411 příspěvků 3 inzeráty 09.04.18 16:43

Odstěhuj se z domova a tím pádem přestaneš být posuzovanou osobou…

Student995
Nováček 1 příspěvek 09.04.18 16:48

A rodiče nebudou mít na nájem a zůstanou na ulici, děkuju za radu..

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 61411 příspěvků 3 inzeráty 09.04.18 16:55

@Student995 Proč by neměli na nájem, budou se posuzovat jen oni dva a tedy ty budeš moct mít bez problémů legální příjem… nebo tedy normálně přiznej příjem a na nájem jim z toho příjmu přispívej, pokud tam tedy reálně bydlíš taky. A tedy nepíšeš, že by byli nějak závažně nemocní, tak mi v dnešní době, kdy chvíli lidi přijde malinko zvláštní že jsou oba už tak dlouho na UP.

Uživatel je onlinevokishka
Extra třída :D 11577 příspěvků 09.04.18 16:57
@Student995 píše:
A rodiče nebudou mít na nájem a zůstanou na ulici, děkuju za radu..