Dcerka dva a půl roku neumí držet správně tužku

Anonymní
4.1.20 19:49

Dcerka dva alů roku neumí držet správně tužku

Ahoj dceři budou tři roky v dubnu a ještě neumí správně držet tužku, je to už pozdě?
Děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

17384
4.1.20 19:52

:zed: to jako vazne? a na kole jiz jezdi? plave? co nejaky hudebni nastroj?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3555
4.1.20 19:52

Já teda držení tužky ve 3 letech nikdy neresila. Za mě je to brzy řešit. Ale já jsem dost neřešící, pokud nejde o otázku života a smrti. :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
4.1.20 19:54
@Anonymní píše:
Ahoj dceři budou tři roky v dubnu a ještě neumí správně držet tužku, je to už pozdě?
Děkuji

Mně je 35 a taky to neumím. Držím špatně i příbor.
A teď vážně. Není pozdě. Děti by se to měly naučit do školy, takže času dost. Podívej se na správný vývoj úchopu, ono to může vypadat, že drží špatně, ale v rámci vývoje to je správně.
Jsem učitelka a tak 50% děti v první třídě drzi tužku špatně a hodně se to nenaučí.
Můj pětiletý drží mimo veškery správný vývoj. Existují různé pomůcky.

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
4.1.20 19:57

Děkuji ona to drží jako kladivo a tchán mi říká že by to měla umět? Já jsem taky zastáncem toho že je čas a nechat to přirozeně ale zblbnul mě

• Nahlásit
  • Citovat
199
4.1.20 19:57

Tak jestli umí dobře stínovat, tak bych to neřešila :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1065
4.1.20 19:58
@Anonymní píše:
Mně je 35 a taky to neumím. Držím špatně i příbor.
A teď vážně. Není pozdě. Děti by se to měly naučit do školy, takže času dost. Podívej se na správný vývoj úchopu, ono to může vypadat, že drží špatně, ale v rámci vývoje to je správně.
Jsem učitelka a tak 50% děti v první třídě drzi tužku špatně a hodně se to nenaučí.
Můj pětiletý drží mimo veškery správný vývoj. Existují různé pomůcky.

Mohu se zeptat jaké pomůcky? Syn (3,5 roku) také drží tužku hrozně, ráda bych ho to naučila správně, ale zatím se mi to vůbec nedaří.