Deficit a hubnutí

Anonymní
19.2.21 15:42

Deficit a hubnutí

Ahoj holky, už si nevím rady, jak dál. Nikdo mi to nebyl schopen vysvětlit.

K věci.. už od října se snažím hubnout, ale od té doby tzn. dodnes jen 2kg dole.
Ale.. mám 170 cm a 70 kg. Můj bazál mi vychází cca 1550 kcal/den. Snažím se poslední týden jídlo vážit a vejít se do těch 1600 kcal + k tomu cvičím (trampolínka, Jillian, posilování) při aktivitě většinou spálím cca 400-600 kcal. Kolik tedy musím přijmout kcal, abych hubla?
Jsem hrozně zmatená, přijde mi, že mám problém do sebe dostat tolika jídla, vím, že zdravý životní styl není o dietě, ale o tom naučit se správně a kvalitně jist. Jim celkem pestře, místo smažení peču, sladké nejim a když už, upeču si doma sama z kvalitní mouky. Už jsem fakt bezradná 😏 jinak děti nemám, je mi 20, sedavé zaměstnání, cvičím alespoň 5× týdně. Doufám, že jste můj dotaz nebo spíše vylití srdíčka pochopili, doufám, že mi někdo rozumně poradí. Předem děkuji a přeji hezký den, holky :andel:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
408
19.2.21 15:50

Za týden ale nelze čekat zázraky, neboj, pokud vytrváš, půjde to.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14576
19.2.21 15:55
@Karamba2020 píše:
Za týden ale nelze čekat zázraky, neboj, pokud vytrváš, půjde to.

Pise od rijna :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
408
19.2.21 15:58
@cecetka píše:
Pise od rijna :nevim:

„Od října se snažím“, ale to nevíme, jak ta snaha vypadala, jak moc byla v deficitu a jestli vůbec, no zkrátka málo konkrétních informací.
Takže to skoro neberu v potaz. Myslím, že pokud vydrží u počítání kcal, pohybu, správné skladby jídla, tak se to projevit musí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.2.21 16:11
@Karamba2020 píše:
„Od října se snažím“, ale to nevíme, jak ta snaha vypadala, jak moc byla v deficitu a jestli vůbec, no zkrátka málo konkrétních informací.
Takže to skoro neberu v potaz. Myslím, že pokud vydrží u počítání kcal, pohybu, správné skladby jídla, tak se to projevit musí.

Od října cvičím stále stejně, jen až teď jsem si začala vážit jídlo. A jím víceméně to samé, žádné omáčky, knedlíky atp.
Nejčastěji jím kuřecí nebo krutí a hovězí maso, těstoviny, luštěniny, pečené nebo vařené brambory.
Tou snahou jsem myslela, že se snažím, ale prostě to nejde. Není to tak, že bych si vzala pytel brambůrků, vzala si spalovač, lehla si na gauč a čekala zázraky. Já sama vím, že to není hned a je to jen o tom vytrvat. Jenom jsem se chtěla vypsat, jestli tu mám také někoho se sedavým zaměstnáním, tak jestli nemá nějakou radu, co se mu osvědčilo, nechtěla jsem se primárně někoho dotknout :think:

  • Citovat
  • Nahlásit
2895
19.2.21 16:13
@Anonymní píše:
Ahoj holky, už si nevím rady, jak dál. Nikdo mi to nebyl schopen vysvětlit.K věci.. už od října se snažím hubnout, ale od té doby tzn. dodnes jen 2kg dole.
Ale.. mám 170 cm a 70 kg. Můj bazál mi vychází cca 1550 kcal/den. Snažím se poslední týden jídlo vážit a vejít se do těch 1600 kcal + k tomu cvičím (trampolínka, Jillian, posilování) při aktivitě většinou spálím cca 400-600 kcal. Kolik tedy musím přijmout kcal, abych hubla?
Jsem hrozně zmatená, přijde mi, že mám problém do sebe dostat tolika jídla, vím, že zdravý životní styl není o dietě, ale o tom naučit se správně a kvalitně jist. Jim celkem pestře, místo smažení peču, sladké nejim a když už, upeču si doma sama z kvalitní mouky. Už jsem fakt bezradná 😏 jinak děti nemám, je mi 20, sedavé zaměstnání, cvičím alespoň 5× týdně. Doufám, že jste můj dotaz nebo spíše vylití srdíčka pochopili, doufám, že mi někdo rozumně poradí. Předem děkuji a přeji hezký den, holky :andel:

Na kila se vybodni, ty nemaji zadnou vypovidajici hodnotu. Co centimetry a procenta tuku?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17387
19.2.21 16:13

Nechej si to spočítat apkou Kalorické tabulky…spočítají to paušálně s aktivitou..dle mě jíš málo

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.2.21 16:18
@Bobby píše:
Nechej si to spočítat apkou Kalorické tabulky…spočítají to paušálně s aktivitou..dle mě jíš málo

Jojo, ty tabulky používám, jsou fajn, ale jak píšu, občas mám problém se s tím jídlem dostat na tu hodnotu kcal, kterou bych měla mít.
Takže když můj bazál je 1500 kcal cca, já příjmu 1600 kcal a 400 nebo 600 kcal spálím, podle toho, jakou mám aktivitu, tak stejně nehuhnu, váha mi spíše stojí.

  • Citovat
  • Nahlásit
Ou
16370
19.2.21 16:22

Jíš málo, cvičíš moc na to, jak málo jíš, ale cvičíš tak, jak bys měla. Tělo při takové zátěži vydává více stresových hormonů, které brání spalování zásob.

Pokud chceš lép spalovat, přidej bíkoviny a tuky do stravy.

Bazál je orientační číslo. Pro jistotu je lepší jíst o 10% víc, v tvém případě tedy cca 1700 kcal a cvičit o 20 % víc, než přijmš - tedy okolo 400 kcal.

základ 1550
foršus 1550+155
výdej 1700 + 340- 1550

Zároveň pokud blbě spíš, tak to může ochotu spalovat tuky dost zhoršovat.

Vydrž měsíc, spíš se měř - klíčový je obvod pasu, pokud tam ztrácíš cm, tak hubneš tuk. A nepočítej z žádnými zázračnými prpměnamy, zase nejdeš z obezity a bez svalové hmoty.

Pokud by se to po měsíci pořádného jedení a cvičení nezačalo hýbat, zajdi za nějakým nutrinčím poradcem co má inbody, nebo ještě lépe umí zátěžovou spirometrii a nech si poradit.

Jo hledej takového či takovou, co mu za čas budeš platit a co řeší spíš sportovce, než aby se živil prodejem doplňků v rámci MLM. Všichni co nabízí jidelníčky a poradenství zdarma člověku narvou nějaký prefabrikovaný jídleníček a chtějí vydělávat na prodeji ostatního zboží…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17387
19.2.21 16:33
@Anonymní píše:
Jojo, ty tabulky používám, jsou fajn, ale jak píšu, občas mám problém se s tím jídlem dostat na tu hodnotu kcal, kterou bych měla mít.
Takže když můj bazál je 1500 kcal cca, já příjmu 1600 kcal a 400 nebo 600 kcal spálím, podle toho, jakou mám aktivitu, tak stejně nehuhnu, váha mi spíše stojí.

A jakou máš v tabulkách nastavenou aktivitu? Možná jen špatně nastavené tabulky(to bývá často). Jíst při takovém bazálu jen 1600 je málo… předpokládám, že kolečka v apce zelené nemáš..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.2.21 16:37
@Ou píše:
Jíš málo, cvičíš moc na to, jak málo jíš, ale cvičíš tak, jak bys měla. Tělo při takové zátěži vydává více stresových hormonů, které brání spalování zásob.

Pokud chceš lép spalovat, přidej bíkoviny a tuky do stravy.

Bazál je orientační číslo. Pro jistotu je lepší jíst o 10% víc, v tvém případě tedy cca 1700 kcal a cvičit o 20 % víc, než přijmš - tedy okolo 400 kcal.

základ 1550
foršus 1550+155
výdej 1700 + 340- 1550

Zároveň pokud blbě spíš, tak to může ochotu spalovat tuky dost zhoršovat.

Vydrž měsíc, spíš se měř - klíčový je obvod pasu, pokud tam ztrácíš cm, tak hubneš tuk. A nepočítej z žádnými zázračnými prpměnamy, zase nejdeš z obezity a bez svalové hmoty.

Pokud by se to po měsíci pořádného jedení a cvičení nezačalo hýbat, zajdi za nějakým nutrinčím poradcem co má inbody, nebo ještě lépe umí zátěžovou spirometrii a nech si poradit.

Jo hledej takového či takovou, co mu za čas budeš platit a co řeší spíš sportovce, než aby se živil prodejem doplňků v rámci MLM. Všichni co nabízí jidelníčky a poradenství zdarma člověku narvou nějaký prefabrikovaný jídleníček a chtějí vydělávat na prodeji ostatního zboží…

Moc Vám děkuji za příspěvek, vážím si toho. Zkusím přidat na kcal (bílkoviny hlavně) a počkám 1-2 měsíce, zda to něco udělá. Moc jste mi pomohl/a, já si vůbec nebyla jistá těmi kcal, teď už je mi to jasné. Já si furt říkala, důležité je splnit bazál, a pak se jít zničit, protože jsem to brala tak, že čím méně toho do sebe dostanu, tím lepší to bude a ejhle nebude. Ještě jednou moc děkuji :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
Ou
16370
19.2.21 16:40
@Anonymní píše:
Moc Vám děkuji za příspěvek, vážím si toho. Zkusím přidat na kcal (bílkoviny hlavně) a počkám 1-2 měsíce, zda to něco udělá. Moc jste mi pomohl/a, já si vůbec nebyla jistá těmi kcal, teď už je mi to jasné. Já si furt říkala, důležité je splnit bazál, a pak se jít zničit, protože jsem to brala tak, že čím méně toho do sebe dostanu, tím lepší to bude a ejhle nebude. Ještě jednou moc děkuji :kytka:

tam jsou zákeřné ty stresové malé svině co lezou do těla skoro furt a kazí úsilí :-D Bohužel kalorie in kalorie out neplatí ani u mužů, ale u žen, kde je ten hormonální systém ještě komplikovanější je to prpostě o hledání toho, kdy dobře funguje zrovna moje tělo, no.

Výhodou je, že čím větší podíl svalové hmoty, tím to spaluje lépe.

Příspěvek upraven 19.02.21 v 16:42

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.2.21 16:40
@Bobby píše:
A jakou máš v tabulkách nastavenou aktivitu? Možná jen špatně nastavené tabulky(to bývá často). Jíst při takovém bazálu jen 1600 je málo… předpokládám, že kolečka v apce zelené nemáš..

Mám nastavený jen cílový příjem za den, co jsem si zadala sama, těch 1600 kcal. Nemám tam zapsané aktivity ani trávení.

  • Citovat
  • Nahlásit
2250
19.2.21 16:46

Jsem zastánce energetické teorie, tj. je, že přijímá-li se méně energie, než vydává, tak se hubne. A hubnou všichni, bez výjimky muži - ženy, mladí - staří, zdraví - nemocní. A hubne se bez ohledu na pitný režim, kouření alkohol atd. A chce-li zakladatelka hubnout rychleji, tak musí „přitvrdit“, ubrat na jídle (ve smyslu energetickém), přidat na pohybu nebo obojí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19.2.21 17:23

Nemusis hubnout ve smyslu klesnuti vahy. Pokud jsi nikdy necvicila a zacala az ted, tak se ti meni pomery v tele (tuky x svalova hmota). Tuk je podstatne lehci takze zhubnes spoustu cm v tucich ale treba jen 3 kila, zaroven naberes neco malinko svalove hmoty ale tim treba i 2kg nahoru. Takze vyskedek je spousta driny a pritom jen 1 kilo dole. Nejlepsi je nechat si merit pomer slozeni tela popr pocitat cm. A urcite vyrtvej..je to beh na dlouhou trat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat