Děložní čípek v 8. týdnu těhotenství

Anonymní
26.2.16 22:08

Děložní čípek v 8 tt.

Ahoj maminky, omlouvám se za anonym. A prosím o radu nebo vlastní zkušenosti. Jsem v 8 tt. a po prodělaném samovolném potratu v 11. tt mám teď prostě větší obavy…na kontrole minulý týden mi dr sdělil, že mimi odpovídá velikostně, bije srdíčko, ale vedle něj je hematom 20×7mm plus mám na pravém vaječníku cystu. Prý by ten hematom neměl zvýšit riziko potratu, ale pro jistotu mi dr nasadil ascorutin 3×2 tbl. a utrogestan ráno a večer po tabletě, na noc dvě. No a jak si zavádím ten utrogestan, zkoušela jsem si nahmatat děložní čípek…vím tak nějak, jaký by měl být, občas je tvrdý, občas měkký, to je jasný podle cyklu…ale mě přijde, i když teda nejsem odborník na pohmat, jakoby byl otevřený na špičku prstu…nevím, snad jen plaším…v podbřišku mě docela pobolívá a hlavně v posledních dnech cítím lehký tlak na spodek, jakoby přímo na rodidla..myslíte, že by to mohlo znamenat jen to, že se mi prostě děloha roztahuje? není na to brzo? děkuju moc za vaše názory

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

JayLee
26.2.16 22:10
@Anonymní píše: