Depersonalizace nebo jen vsugerování?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
19.1.22 17:55

Depersonalizace nebo jen vsugerování?

Ahoj holky,
Během života se mi parkrát stalo, že mi přišel svět jako ve filmu, měla jsem rozmazané vidění - ale proto, že moc nenosím brýle, ikdyž bych měla, většinou to ale během pár minut odeznělo.
Mám nyní celkem stres, ale nic extrémního, každopádně před asi pěti dny sem začala mít pocit, že vše okolo je jako ve zpomaleném filmu a nic není skutečné. Co říkám, že nad tím vůbec nepřemýšlím. Nebo třeba, že co se stalo ten den, se stalo strašně dávno. Ten pocit, je hlavně, když na něj myslím a jsem ve stresu. Skoro jsem se rozbrečela v nákupáku, protože sem si četla diskuze na internetu a hnedka si diagnostikovala, že tento syndrom mám a nedokážu žít s pocitem, že jsem,,mimo", především protože, jsem ještě studentka a chci si užívat života.
Myslíte si, že to může být ono? Dá se toho nějak zbavit. Strašně se bojím. Děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9404
19.1.22 18:28

Ziju s tim uz dvacet let. Udelala jsem s tim vs, ridicak a vychovavam tri deti. Da se s tim zit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
19.1.22 18:39
@Tarjei píše:
Ziju s tim uz dvacet let. Udelala jsem s tim vs, ridicak a vychovavam tri deti. Da se s tim zit.

A bereš nějaké prášky? Nebo jak si to řešila?

• Citovat
  • Nahlásit
9404
19.1.22 19:24
@Anonymní píše:
A bereš nějaké prášky? Nebo jak si to řešila?

Neberu nic. Akceptuju to.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
20810
19.1.22 21:18

JE tou běžný mechanismus, kterým se mozek snaží zvládat příliš mnoho stresu/úzkostí.

Jak se to řeší? Tím že se naučíš zvládat svou úzkost/stres. Tím že se budeš věnovat tomu co je tady a teď, soustředit se na realitu a ne na katastrofické scénáře co ti maluje úzkost ve tvé hlavě.