Depoprovera,léčba a miminko nikde

21.11.15 10:08

depoprovera,léčba a miminko nikde

Zdravím všechny. Je mi 24 a už 9 měsíců se s přítelem snažíme o mimisko. Rok a půl jsem chodila na injekce Depoprovera, tato antikoncepce mi vyhovovala ale pan doktor mi neřekl co je to za svinstvo… Na poslední dávku jsem byla v prosinci minulého roku… a od te doby jen samé problémy, nepravidelna menstruace atp. Ale nechala sem to byt, když už jsem věděla že tělo se bude čistit mnohem více a dyl než kdyby jsem brala jinou antikoncepci.
V srpnu jsem to ale nevydržela a šla k panu doktoru, muj problém byl v tom ze jsem mela menstruaci 2× do měsíce to otravovalo jak muj život tak i pritele… Doktor mi oznámil ze moje děloha neudrží zadne vajíčko, a ani sliznice není takova jak má byt. A tim začla moje léčba
Už nevím v jakem byli poradi ale začal mi předepisovat, Proveru, Klostibegit, Duphaston a vitamín B.
Při posledni kontrole u doktora, ted v listopadu mi řekl, že konecne mam pořádný vajíčko a tak mi pichl nějakou injekci a od druhého dne, předepsal i Duphaston s tim ze se ted 3 dny ( 9.11-10.11 a 11.11) mame s přítelem snažit. Ještě dodal ze pokud se dostaví menstruace tak Duphaston mam přestat
brát. 20.11 sem prášky dobrala a menstruace nikde. Těhotenský test sem si dělala dnes ráno a nic, už jsem dost zoufala… Prosím vás o rady, děkuji za trpělivost ze je muj dotaz a stezovani tak dlouhý i za chyby pisu z mobilu…
ještě ma posledni Ms. Byla 20.10
Ještě jednou díky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

zoy
1498
21.11.15 10:19

Tak podle toho, co píšeš, bych měla být asi 10 dní po ovulaci, to může být na test ještě brzo, zkus za dva dny.
Jinak depoprovera je strašné svinstvo, bývají po něm problémy s růstem děložní sliznice, je chyba, že ti to doktor neřekl.
Přeju hodně štěstí, ať vám miminko vyjde.
A pokud to nevyjde nesmutni, je to vlastně první pokus, pokud jsi před tím neovulovala.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21.11.15 10:29

ZOY
mas pravdu, říkala jsem si že tak maximálně do utery tam šance muže bejt :) už z toho blaznim hlídám si uplne všechno někde me něco boli nebo pichne a už si rikam ze by to mohlo vyjít. Pritel tvrdi ze se to povedlo že to ví :D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
zoy
1498
21.11.15 10:34

To je normální, toužíte po miminku, snažíte se už dlouho, tak jsi nervózní. A když se povede, tak budeš nervózní celé těhotenství a pak se budeš o to dítě bát.
Chce se to něčím zaměstnat, mě hodně pomáhala práce, kde jsem neměla čas myslet na nic jiného.
Zato u druhého těhotenství s prvním na rodičovské jsem měla celé dny, abych vymýšlela katastrofické scénáře, div, že jsem se nezbláznila.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
21.11.15 10:41

No v praci to stoji za H… ani se mi o tom nechce psat. Do toho nam oslepl tatinek z cukrovky… takze mi prijde ze se mi spise zacal zivot hroutit a miminko by byla jedina dobra zprava

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
147
21.11.15 11:32

Po depoprovere mě trvalo vždy dva roky než jsem otěhotněla. Poprvé jsem ji mela asi tři roky pak jsem ji vysadila a dva roky jsem se snažili za podpory všech možných léků. Po druhé jsem se rozhodla pro další těhotenství az za sedm let od prvního těhu mela jsem zase depoproveru a opet jsem otěhotněla az ta dva a půl roku od vysazení tentokrát ale bez léků nechala jsem to osudu a klaplo to. Opravdu to trvá dlouho než se tělo ocisti od teto antikoncepce ☺

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8100
21.11.15 11:44

Pokud jsi začala řešit problémy způsobené touto antikoncepcí teprve v srpnu, tak počítej, že bys měla hodně velké štěstí, pokud bys to neřešila ještě další rok, než se vůbec tělo dostane do stádia, kdy je schopné vyrobit podmínky pro otěhotnění.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1396
21.11.15 21:15

Mě trvalo skoro rok od poslední injekce než sem začla znovu menstruovat, cca půl roku každých 14 dní, pak se mi cyklus ustálil na 24 dnech a otěhotněla jsem, mám skoro pětiletou dceru.depu jsem brala 12 let a neměla sem s ní žádný problém. držím palce ať to vyjde, dej tomu čas, trvá to opravdu déle než u prášků

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22.11.15 11:30

To me dávali vyvolávací injekci abych to dostala.. od te doby to mam nepravidelné ted už se to trošku rovna…Zítra jdu na gyndu k jinému doktorovi aby se na me podival i někdo jiný.

Příspěvek upraven 22.11.15 v 12:21

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22.11.15 11:37

Od včera sem začala špinit… ale ještě tam naděje je, že se třeba vajíčko uhnizdilo… podle výpočtu by to odpovídalo…
Tonouci se stébla chyta

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama