Deprimovaná z toho, že nemám řidičák

287
26.11.20 09:18

Deprimovaná z toho, že nemám řidičák

Ahoj,
trochu si tu postěžuju. Svůj život jsem měla naplánovaný takto: v 15 řidičák na skútr, v 18 na auto. Auta a motorky miluju.
Teď si o mně řeknete, že jsem nějaký rozmazlený -, ale já mám fakt úzkosti z toho, že ještě nemám řidičák. Matka mi ho nezaplatí (je mi 19, studuji), a než našetřím nějakých 15 tis (žiju v Praze), tak to je věčnost (studuji dost náročnou školu, mám jen menší brigádky, krátkodobé, jelikož mám milion volnočasových aktivit). Navíc třeba k narozkám mi dala výlet do Anglie (cca 80 000), ale příspěvek na řidičák to nepřipadá v úvahu. Navíc mě furt jenom ztrapňuje, říká, že nejsem vyzrálá a tak. Prosím, neraďte mi, jak s ní mluvit, potřebuju radu jak se s tím mám já vnitřně vypořádat. Ona ku - a ví, jak moc mi na tom záleží, jak je mi trapně, když všechny mladší děcka už jezdí a já mám velký špatný. Auta máme v rodině dvě, ale já jezdím MHD nebo na kole, v zimě (když nejede bus v dobrý čas).
A víte, co mě se - e nejvíc? Že úplně de ilní bývalí spolužáci, co málem propadli, a chodí chlastat kažý týden dostali všichni k osmnáctinám řidičák a někdy i auto/motorku. Připadám si strašně méněcenná..všichni jezdí do školy autem a já jako mladší machrovala, jak budu mít řidičák první ze třídy (jsem nejstarší) a teď jsem snad jediná, kdo ho nemá.
Jo, a ještě: moje nejlepší kamarádka třeba vůbec lásku k řízení neprožívá, ale její matka vyloženě počítá s tím, že hned od 18 bude řídit. Mně, když se někdo zeptá, proč ještě nemám papíry, tak se rozbrečím. Je to 4 roky potlačovaný sen. Moje matka samozřejmě řidičák od 15 motorka malá, od 18 auto, klasika.
Jo, a řídit „umím“ resp. nejsem nějaký nemehlo, kamarád mi půjčil auto a IQ taky nějaký mám, čili autoškolu bych normálně udělala.
Máte to někdo podobně? Já si připadám jak malej fr cek co má zase vlekou pí x u akorát tak. A jo, všichni machrují. jak v 18 letech „berou auto“, a kam si zajedou..