Reklama

Detektivní případ: láska

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Detektiv
Nováček 5 příspěvků 07.08.18 16:34
Detektivní případ: láska

Ahoj lidi :mavam:
Tohle fórum sleduji již pár dní, možná to je zvláštní, když jsem chlap, ale prostě pročítám různé životní situace, osudy… a názory některých se mi tady velmi líbí. Připadáte mi jako fajn komunita, tak jsem se zaregistroval a rád bych poprosil o Váš pohled na věc.

Pár takových témat tu už bylo, takže to asi bude šeď a nuda. Je to o tom, jak si najít slečnu z pohledu chlapa. Chlapa, kterému je 25, studuje posledním rokem VŠ, do toho pracuje jako ajťák a překladatel a nechodí do hospod a na diskotéky.

Ptal jsem se okolí, připadám jim jako sebevědomý a celkem pohledný kluk (176 cm, 76 kg). U mě je problém jinde. Tím, že se moje koníčky točí okolo počítačů a sporty, které dělám (běh a plavání, občas posilovna) taky nejsou bůhvíjak společenské, tak se zkrátka nemám moc kde seznámit. Nechodím moc do společnosti, jsem spíš introvert (ale dost velký optimista :D s pozitivním náhledem na svět) a mým největším problémem je komunikace. V reálu jsem v kontaktu s málo lidmi a s absolutním minimem žen. V tomhle jsem se sekl někde ve věku 17-18 let a vím o tom.

Jsem majitelem i jednoho herního portálu převážně pro děti, kde komunikuji přes internet denně s desítkami lidí (věk. průměr okolo 15 let), virtuálně, takže nějaký potenciál tam je. Mám pod sebou tým 14 lidí, se kterými na tom portálu pracujeme, takže bych asi řekl, že jsem i vůdčí typ, daří se nám a chystáme expanzi do zahraničí. Ale to vše je jen virtuální, v RL byste to do mě asi vůbec neřekli :nevim: