Děti nesnáší mého partnera

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.05.19 14:42
Děti nesnáší mého partnera

Ahoj,
Mam dve deti dceru 8 let a syna 13 let z prvního manželství - byvaly manzel umrel na rakovinu a on vse zapijel alkoholem, takze pro deti to nebyl ani dobry vzor..
S mym současným partnerem žijeme teprve rok a on je na moje deti trosku přísnější, navic je tlustej, neni ani hezky a pracuje jako prodavač v supermarketu - ja pracuji ve fabrice, tak di zkratka nemůžeme dovolit vse, co si deti přejou. Ale deti proste nemaji radi meho partnera, ignorují ho, proste jako kdyby to nebyl a rekli mi, ze s nim nechtějí zit..Partner chce, aby ho meli radi, ale nechce byt jejich otec. Co se tyce placeni na deti, tak on neplatí nic.
Jak mam foma postupovat?

Prosim anonym ponechejte nebo diskuzi smazte..Chodi jsem tchyně a pisu o svém manželovi a exmanželovi a to nechci, aby nekdo v mem okoli věděl..

Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.05.19 14:44

Jako vim, ze i muj partner ma radsi meho syna, ale dcera je na neho adi moc princeznicla..
Sle deti ho fakt vyloženě nesnasi..

Halamka
Závislačka 4029 příspěvků 26.05.19 14:48

Po přečtení me napadá - proč s ním jsi? Láska to asi nebude.

ocean.mama
Kecalka 242 příspěvků 26.05.19 14:50

Zda se mi, jestli deti nevidi u tebe, ze ho jaksi nemas rada? Nebo ze se ti nelibi? Uz to jak o nem pises, ze je tlustej a neni hezkej atd

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.05.19 14:50
@Halamka píše:
Po přečtení me napadá - proč s ním jsi? Láska to asi nebude.

Miluji ho.. Muzu se mu svěřit..

divine woman
Extra třída :D 11950 příspěvků 26.05.19 14:51