Dětský lékař Praha

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
29.12.21 15:10

Dětský lékař Praha

Ahoj, jelikož jsou všechny diskuze, které jsem prohlédla ohledně dětského lékaře staré, zakládám diskuzi novou 🙂 přestěhovali jsme se nedávno na Prahu 9 Prosek a sháníme dobrého dětského lékaře, který nedává na vše jen antibiotika, je hodný, empatický a dokáže rozpoznat o jaký problém/nemoc se jedná. Poliklinika Prosek naprosto plná, neberou. Můžete mi prosím poradit v nejbližším okolí nějakého doktora, se kterým máte dobrou zkušenost nebo alespoň z doslechu? Všem moc děkuji ☺️

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20886
29.12.21 15:23

Poradím, aby ses neorientovala na nejbližší okolí, hledáš doktora na kraji Prahy, kde se aktivně staví. Podívej spíš směr Ládví, Kobylisy, Vysočany.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
29.12.21 16:26

Naprosto uzasna je Mudr.Jana Dostalova z Polikliky Vysocany. Takoveho doktora si kazdy prejeme-mila, ochotna, vsechno vysvetli, klidne opakovane, krasne se chova k detem. Netlaci na tabulkove hodnoty mininek, ockovani a podobne, bere to individualne, rozumne (sama ma 4 deti).
Nejlepsi doktor(ka),kterou jsem kdy kde zazila.
Bohuzel dani za tohle vsechno je, ze se tam casto ceka, ani na objednani nemusite jit na cas. Ale zas mate jistotu, ze az jste na rade, bude se vam 100 % venovat jak dlouho bude potreba.
Pro jontakt doporucuji napsat mail :)

Příspěvek upraven 30.12.21 v 11:35

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29.12.21 17:48

@Cuddy tak Ládví, Kobylisy atd. pro mě je nejbližší okolí 👍jen jsem zmínila, že co se týče Proseku, tak tam bohužel… A doktor Adamus a doktorka Nejepinská taky nepřibírá. Co jsem koukala na nějaké další doktory, tak o nich jsem zase nenašla žádné recenze🤷

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29.12.21 17:48

@Beria kouknu, děkuju 🙂