Dítě s Downovým syndromem ve školce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
katharina25
Kecalka 109 příspěvků 03.11.14 15:09
Dítě s Downovým syndromem ve školce

Ahoj holky…ráda bych si vyslechla vaše názory a zkušenosti.
Od září pracuji jako asistent pedagoga v MŠ s chlapečkem, který má Downův syndrom a začínám přemýšlet o tom, zda integrace ano či ne. Chlapeček nemluví, je agresivní, děti bezdůvodně bije, vzteká se a neposlouchá. Paní učitelka by hrozně moc chtěla, aby se stal součástí třídy, ale je to víc než obtížné. Při ranních činnostech sedí bokem, protože prostě proto. Nic na světě ho nedonutí se zúčastnit něčeho co nechce. Vlastně si jen hraje nebo dělá s pomocí učitelek a mně drobné činnosti. Jaké máte vy zkušenosti? Co na tyto děti platí? Pracovala jsem ve stacionáři se stejnými dětmi, ale byly neskutečně hodné, pravý opak toho mého a vždy jsem si myslela, že tyto děti jsou neskutečně hodné.. :nevim:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
vokishka
Extra třída :D 13757 příspěvků 03.11.14 15:13

Taky jsem pracovala s hodným super klukem na základce. Jednou za čas se vztekne každý, ale aby to tak bylo každý den je divné. Není k tomu „nabalená“ nějaká další diagnoza?

katharina25
Kecalka 109 příspěvků 03.11.14 15:16

@vokishka Já na to byla upozorněna už při nástupu, že je takový.. O další diagnóze zatím nevím. Brzy mám schůzku s psycholožkou z poradny, tak si s ní promluvím. Nejhorší je, že rodiče vyžadují přísnost a důslednost, což schvaluji, jenže kluk mě moc neposlechne, navíc nevím, kolik toho vůbec chápe a rozumí. Je to úplně jiný „případ“ než jaký jsem kdy měla.

malinika
Kelišová 5729 příspěvků 03.11.14 15:17

Taky mě napadlo, jestli není spíš autík…Nějak mi ten popis k dítěti s DS nesedí. Kolik mu je let?

katharina25
Kecalka 109 příspěvků 03.11.14 15:20

@malinika 4 roky, ale chování odpovídá tak 2-3 rokům. Že by mi zatajali, že je autík? To se mi nezdá :nevim:

nonina