Reklama

Dítě s Downovým syndromem ve škole

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

ixa
Kecalka 222 příspěvků 18.09.10 14:31
Dítě s Downovým syndromem ve škole

Ahoj,

není tady nějaká maminka, co by se chtěla podělit o zkušenosti svého dítka s DS se školou?

Můj mladší bratr má DS a já nyní píšu závěrečnou práci (studuju pedagog. minimum) na téma Vzdělávání dětí s Downovým syndromem. V praktické části budu psát o zkušenostech mého bráchy, co se mu ve škole líbilo a nelíbilo, co mu šlo a nešlo,… a potřebovala bych ještě někoho dalšího, abych neuváděla jen jednostranné zkušnosti.

Tak kdyby byl někdo ochotný podělit se i o své zkušenosti, byla bych vděčná :-) .
(Podrobněji bych vysvětlila, co potřebuji třeba přes SZ.)

Reklama

Reakce:

pisarka
Zasloužilá kecalka 794 příspěvků 19.09.10 15:13

Nevím, jestli tady někoho seženeš. Zkus spíš dát výzvu na www.postizenedeti.cz.

ixa
Kecalka 222 příspěvků 19.09.10 15:39

Díky za odkaz :palec: ,
doufala jsem, že taková diskuze existuje, ale nepodařilo se mi na ni narazit, našla jsem jen spoustu článků.

Reklama

Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

Jak probíhala stavba rodinného domu na klíč pro čtyřčlennou rodinu?

Čtyřčlenná rodina pana Nového toužila vyměnit byt v panelovém domě za vlastní... číst dále >

Do plavek s eMimino.cz: Zdravá budoucnost před námi

Všechno jednou končí... Nebo začíná? V posledním díle naší výzvy Do plavek s... číst dále >

Články z Expres.cz

Jandová po letech na párty: Zvítězila konečně nad svými démony?

Zuzana Jandová (31) bezesporu patří k nejpůvabnějším a nesmyslnějším... číst dále >

Britové mají nový idol. Proč Harry s Meghan nahradili Williama a Kate?

Od svatby prince Harryho a Meghan Markle neřeší Britové nic jiného než tuhle... číst dále >

Články z Ona Dnes

Kvůli extrémní chuti k jídlu váží roční holčička čtyřiadvacet kilo