Divná bublina kolem plodu 8tt

Fotoalbum tématu (3) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Darluska
Kecalka 147 příspěvků 26.08.19 18:35
Divná bublina kolem plodu 8tt

Ahoj :mavam: mám dotaz jsem v 8tydnu první kontrola a druhá proběhly v pořádku u druhé krásně tlouklo srdíčko a dnes po týdnu od poslední kontroly srdeční akce dost zpomalila nic méně srdíčko dal tluče ale to hlavní je bublina kolem dítěte od dr mi bylo řečeno že vůbec neví co stim a nemá tušení co to může být a její závěr byl takový že mne bude čekat revize viděl jste to někdy někdo?

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Daniela2019
Zasloužilá kecalka 697 příspěvků 26.08.19 18:54

Ahoj, nejsem odborník, jenom jsem se podívala do knížky. Ta bublina a klesající srdeční frekvence nemá dobrou prognózu. Snad se stane zázrak, přála bych Ti to. Zkusím vložit foto z knížky.

Darluska
Kecalka 147 příspěvků 26.08.19 18:57

@Daniela2019 děkuji, budu moc ráda za jakékoliv info ať už zle nebo dobré jen ať vím na čem jsem :roll:

Daniela2019
Zasloužilá kecalka 697 příspěvků 26.08.19 19:08

Foto 1

Daniela2019
Zasloužilá kecalka 697 příspěvků 26.08.19 19:11

Foto 2

Darluska
Kecalka 147 příspěvků 26.08.19 19:52

Moc opravdu moc děkuji za info revizi podstoupí na vlastní žádost našla jsem více info dítě se může narodit zdeformovane a bez končetin 8o

lovean
Závislačka 3225 příspěvků 26.08.19 20:04

@Darluska no je možné že buď samo přestane být srdce ale případně na genetice by měli říct co a jak já měla ale to už je dlouho asi 11 let plod měl vývojovou vadu defekt v dutině břišní to znamená díru v břiše fakt zvláštní ale musela jsem na interupci kvůli tomu

Darluska
Kecalka 147 příspěvků 26.08.19 20:13