Dlouhé a nepravidelné cykly - dochází vůbec k ovulaci?

20.1.20 22:13

Dlouhé a nepravidelné cykly - dochází vůbec k ovulaci?

Ahoj, chtěla bych se zeptat - lze nějak jinak, kromě návštěvy doktora, spolehlivě vysledovat ovulaci? Vím o měření teploty, ovulačních testech a tak, ale přijde mi, že to nějak nedokážu vysledovat :nevim: Aasi takto, o miminko se zatím nesnažím, ještě studuji a tak zatím opravdu ne, spíše mi jde jen o to, zda bych případně do budoucna věděla, až miminko budu chtít. S nepravidelnou menstruací se potýkám už pár roků, zezačátku jsem to měla celkem pravidelné, někdy to mělo zpoždění nebo to vynechalo, ale vždy to pak přišlo, ale od nějakých 18-19 let se to zvrtlo a začalo to blbnout, tak, že třeba jsem krvácela dlouho, pak zase půl roku nic, pak zase každý měsíc pravidelně, pak zase dlouhé cykly, poslední rok mám cykly klidně 80 dnů s tím, že několik těch MS byla vyvolaných injekcí nebo nějkými jinými hormony jako je provera například…prostě u doktorky jsem skoro každou chvíli, že to zase nepřišlo nebo že to trvá dlouho nebo tak :nevim: několikrát mi potvrdila anovulační cyklus, pak mi ale řekla, že ovulace zase v nějakém cyklu nastala, ale chodit každý měsíc, aby mi to potvrdila, to nezvládám. Snažila jsem se měřit si teplotu, ale nějak moudrá jsem z toho nebyla, zdálo se mi to pořád stejné, taky ten plodný hlen vůbec nepoznám, zdá se mi, jako kdybych ten plodný výtok měla furt, nebo ne furt, ale skoro půlku cyklu…a ovulační testy jsem zkoušela, ale jen pár dnů, celkem je to drahé pro „chudého“ studenta jako jsem já :mrgreen: zhruba vím, jaké mám PMS, jako jsou křeče, akné, střevní problémy a tak, ale to jsou PMS, o ovulaci mi to nic moc neřekne. Nevíte, zda je vůbec možné, že ovuluji? Respektive že mám tak dlouhé a nepravidelné cykly a stejně by tam byla ovulace? A jak je to s otěhotněním, to by asi jen tak nešlo,, to musím nějakou léčbu a dát si to do pořádku, co? :nevim: Děkuji za odpoveď ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit