Dlouhé krvácení po začátku braní HA Jeanine

1503
19.11.15 22:53

dlouhé krvácení po začátku braní HA Jeanine

Ahoj děvčata, ráda bych se zeptala zda nemate nekdo podobnou zkusenost…zacala jsem ted od prvniho dne cyklu (predtim jsem nic nebrala cele dlouhe roky) uzivat hormonalni antikoncepci Jeanine. A dnes krvacim uz 11.den. Je to u zacatku brani HA „normalni“ a srovna se to? Nebo bych si mela zacit delat starosti? Na radu kamaradky (zdravotni sestricky) jsem si zkusila parkrat vzit Ascorutin a tedy beze zmeny. Premyslela jsem ze bych zitra zavolala dr., ale nevim jestli jen neplasim. Navic zavolat mu je tak to jedine co zitra muzu, dalkove studuji a zitra mam skolu a musim tam byt.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

13232
19.11.15 23:01

Zlusenost nemam. Beru tu samou. Me pobolivalo bricho a dr rekla, ze mam pockat jedno baleni a je pravda ze se to pak srovnalo.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
412
19.11.15 23:03

Ahoj, myslím si že teoreticky je to možné, jakože si tělo musí zvyknout. Sama bych asi ještě počkala jestli se to nesrovná.
:)
Osobně jsem měla spíš obrácený „problem“ v první den jsem začala užívat HA a ještě pomalu ten den jsem místo krvácení už jen splnila, někdy víc někdy méně, ale trvalo to až do dalšiho krvácení, takže celý měsíc.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
596
20.11.15 07:08

@Vendulák Jeanine jsem brala asi dva roky a první dva měsíce jsem téměř celý cyklus špinila. Nebylo to vyloženě krvácení, jen špinění. Každopádně mi gynekoložka tenkrát říkala, že je to u tohoto typu antikoncepce normální, má prý trochu jiné složení než jiné prášky (do té doby jsem brala Logest) a proto se s tím tělo musí vyrovnat (nejsem zdravotník, takže tomu nerozumím, ale věřím své gynekoložce). Každopádně jsem s ní jinak žádné problémy neměla, po těch prvních dvou měsících se to uklidnilo a špinit jsem přestala.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28857
20.11.15 07:41