Dlouhodobé, slabší krvácení po užívání antibiotik.

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
4.1.22 01:19

Dlouhodobé, slabší krvácení po užívání antibiotik.

Čaute holky, mate někdo zkušenost s dlouhodobým, slabším krvácením po užívání antibiotik..?
Nasadila jsem podle rady doktorky, jelikož se mi při užívání atb. objevil výtok a svědění clotrimazol, čípky, doplnila jsem probiotika i vaginálně, lactobacily a pořád krvácím. Ne vždy silně, ale dneska ráno jsem se vzbudila a krev byla i na pyžamu. Takže me to začíná celkem děsit a Dr. mě vezme až příští týden.
MS jsem měla normálně v pauze, beru antikoncepci.
Atb.jsem brala do 12.12. Děkuji moc.
Prosím o zachování anonymu.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
15.1.22 22:19
@Anonymní píše: Čaute holky, mate někdo zkušenost s dlouhodobým, slabším krvácením po užívání antibiotik..?
Nasadila jsem podle rady doktorky, jelikož se mi při užívání atb. objevil výtok a svědění clotrimazol, čípky, doplnila jsem probiotika i vaginálně, lactobacily a pořád krvácím. Ne vždy silně, ale dneska ráno jsem se vzbudila a krev byla i na pyžamu. Takže me to začíná celkem děsit a Dr. mě vezme až příští týden.
MS jsem měla normálně v pauze, beru antikoncepci.
Atb.jsem brala do 12.12. Děkuji moc.
Prosím o zachování anonymu.
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15.1.22 22:20

Jak si dopadla u dr? Mne se to tez stalo? Mela jsem anginu a atb a prerusovane krvaceni snad cely mesic

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat