Dluh za popelnice

deliska
9.4.16 09:41

dluh za popelnice

Ahojte holky mam takovy problem studuju a jsem na intru na trvalem bydlisti neplatim popelnice protoze tam jiz nebydlim je mi pres 20 rodice maji dluhy ja tam za ty popelnice mam dluh od lonskeho roku cca 400 kc za jak dlouho muzu dostat pr exekuci a co mam delat predem diky za odpovedi :zed: :nevim:

• Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
mag
11671
9.4.16 09:45

Máš to zaplatit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17657
9.4.16 09:45
@deliska píše:
Ahojte holky mam takovy problem studuju a jsem na intru na trvalem bydlisti neplatim popelnice protoze tam jiz nebydlim je mi pres 20 rodice maji dluhy ja tam za ty popelnice mam dluh od lonskeho roku cca 400 kc za jak dlouho muzu dostat pr exekuci a co mam delat predem diky za odpovedi :zed: :nevim:

Proč to nezaplatíš? To čekáš, až z toho bude deset tisíc?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
deliska
9.4.16 09:46

Rikam ze studuji takze nevydelavam z ceho to mam platit :zed:

• Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
Nafrněná
9.4.16 09:47
@deliska píše:
Rikam ze studuji takze nevydelavam z ceho to mam platit :zed:
:mrgreen: :mrgreen:
  • Citovat
  • Nahlásit
mag
11671
9.4.16 09:48

@deliska Brigáda? Není ti patnáct, je ti přes dvacet. To jsi na střední škole?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5031
9.4.16 09:49

Jako nechceš mi říct, že ve 20ceti nemáš žádnou brigádu ne?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
324
9.4.16 09:50

Zavolej do te odpadove spolecnosti a vysvetli situaci. Tento dluh budes muset zaplatit, ale pro pristi platbu jim mozna bude stacit potvrzeni od intru, ze platis tam.
Kdysi jsem byvala na intru a spolubydlici to vyrizovala maminka, aby nemuseli platit popelnice doma, tak prinesli potvrzeni, ze dcera bydli na intru a byla od poplatku zprostena. Kazdopadne je nutna komunikace jak s odpadovou spolecnosti (jestli to uznavaji), tak s intrem (jestli potvrzeni daji). Ale ty 400,– zaplat co nejdriv.

• Citovat
  • Zmínit