Dohoda o provedení činnosti - brát nebo nebrat

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
26.4.22 09:17

Dohoda o provedení činnosti - brát nebo nebrat

Zdravím všechny. Přicházím s dotazem ohledně DPČ.
Jsem studentka VŠ a končí mi semestr, tak jsem si chtěla najít nějakou brigádu. Práce v oboru zatím nehrozí, vyžaduje ukončené VŠ vzdělání a já jsem zatím na bc.
Našla jsem si brigádu v obchodě v oblečením, oslovila vedoucí a poslala životopis. Z hovoru, který jsme měly to vypadalo, že jsem jí nadchla a pozve mě koncem tohoto týdne na pohovor. Jenže já jsem si až zpětně z inzerátu zjistila, že se jedná o DPČ a ne DPP. :zed: Sice tomu moc nerozumím, ale jestli jsem správně četla, tak podmínky jsou odpracovat max 20 hodin týdně (což jsou tak dvě a půl směny) a nepřesáhnout 3000 mzdy za měsíc, jinak se to daní?
Přemýšlím proto, zda se na to nevykašlat a nejít raději na DPP dělat baristku, a nebo zkusit táhnout obě tyto brigády. Co myslíte? :think: Nějak si nedokážu představit mít před sebou 3 měsíce volna a chodit do práce dvakrát za týden…

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
26.4.22 09:21

Ještě dodám, že brigádu plánuji mít dlouhodobě, alespoň o příštího jara, tudíž i přes semestry

• Citovat
  • Nahlásit
9227
26.4.22 09:38

Zkus se jich zeptat, jestli ti nedají DPP. Zajímalo by mě, jaký mají pro DPČ důvod. :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16232
26.4.22 09:44

Určitě je pro tebe výhodnější DPP, jina bych do toho nešla. Na DPP si můžeš vydělat až 300h za rok a do 10tis se ti to nedaní pokud studuješ.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
157
26.4.22 09:45
@Titty píše:
Zkus se jich zeptat, jestli ti nedají DPP. Zajímalo by mě, jaký mají pro DPČ důvod. :think:

Tohle mě taky napadlo. Zkusím se s ní domluvit. :nevim: