Dokázali byste odrodit někoho z rodiny?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
23.9.21 16:38

Dokázali by jste odrodit někoho z rodiny?

Dobrý den, jsem studentka porodní asistence. A jen tak mně napadlo jestli by byl schopný někdo odrodit svoji kamarádku/ségru/tetu atp. Já sama za sebe musím říct, že bych to asi nedala. :lol:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8949
23.9.21 16:54
@Anonymní píše:
Dobrý den, jsem studentka porodní asistence. A jen tak mně napadlo jestli by byl schopný někdo odrodit svoji kamarádku/ségru/tetu atp. Já sama za sebe musím říct, že bych to asi nedala. :lol:

Já teda studentka porodní asistence nejsem, ale pomohla bych komukoli, kdyby to bylo potřeba.

A pokud ty už při studiu řešíš, že bys to u někoho nedala, tak je asi něco špatně a měla sis zvolit jiný obor …

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8602
23.9.21 17:10
@Anonymní píše:
Dobrý den, jsem studentka porodní asistence. A jen tak mně napadlo jestli by byl schopný někdo odrodit svoji kamarádku/ségru/tetu atp. Já sama za sebe musím říct, že bych to asi nedala. :lol:

Ještě, že mi u porodu pomáhaly studentky, které působily, že vědí co a jak :roll:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
711
23.9.21 17:17

Promin za slovickareni, ale ceskymu porodnictvi velmi prospeje, kdyz tu budou zeny rodit svoje deti a nebudou je rodit jejich porodni asistentky. Jinak teda myslim, ze treba v medicine neni uplne bezny lecit si/operovat pribuzne, tak mi ani tady neprijde divny, ze to neni neco, do ceho se hrnes.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6278
23.9.21 19:30

Nějak žiju v přesvědčení, že rodí vždycky matka…? :think: Ono to jde, aby rodil někdo za ni…? :mrgreen: A „odrodil ji“? :mrgreen: :zed:
Takhle vás to opravdu na škole učí? Dokud nepochopíš, KDO tedy rodí, tak se asi k porodům nehrň vůbec…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
160
23.9.21 20:25