Doktorka mě poslala na test COVID, co se stane když tam nepůjdu?

Anonymní
24.9.20 18:55

Doktorka mě poslala na test COVID, co se stane když tam nepůjdu?

Měla jsem nějaké příznaky a chtěla jsem po doktorce léky, ale ta na mě vysolila hned test na který se mám dostavit. Mě se hodně ulevilo a nejvíc mě trápila vodnatá rýma, která je již taky pryč, po 3 dnech.

Co se stane, když na ten test nepůjdu? Má někdo zkušenost?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5274
24.9.20 18:58

Dostanete po rukách (kriminál), jelikož možná úmyslně šíříte infekční nemoc a nebo absolutně nic.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20883
24.9.20 18:58

Mas neschopenku?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
24.9.20 18:59

Ne, jsem studentka a výšku mi zavřeli

• Citovat
  • Nahlásit
3833
24.9.20 19:00

No…asi neporadím, měla byste jít

podlě mě se asi nic nestane, ale jakmile jste poslána, je povinnost jít…je na to i flastr

:nevim:

je toho tak hrozně moc a je v tom natolik velkej zmatek, že podle mě se nic nestane…ale držte se alespon v izolaci, kdo je poslanej na test, nesmí chodit do práce a má nařízenou izolaci doma

což lidi ne vždy chápou, typicky požadují test " pro jistotu" ale chtěj chodit nadále do práce, což v případě testů hrazených pojištovnou aktuálně nelze

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3833
24.9.20 19:01

@Cenarius

mám pocit že ten flastr je snad 3 mega, ale pokud se někdo drží doma v izolaci a neběhá prokazatelně po venku a v práci, tak součinnnost jakš takš poskytuje, tak by to mělo snad jít

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
317
24.9.20 19:02

No, nejsem si úplně jistá, ale řekla bych, že povinnost tam jít nemáš. Ideální by bylo domluvit se s lékařkou a vysvětlit jí, že už ti je dobře, ona možná usoudí, že test není potřeba.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13867

Jestliže tě poslala doktorka, tak už tě hodila do systému. Takže jsi na seznamu hygieny. Co bude dál je otázka. Oni by tě měli správně kontaktovat.