Doporučení na psychiatrii

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
12.1.22 14:10

Doporučení na psychiatrii

Dobrý den, už delší dobu mě trápí psychické potíže a uvažuji nad hospitalizací v psychiatrické klinice v Brně. Volala jsem tam s tím, že mám strach, že si něco udělám a oni na to, že mě mohou vzít, ale musím mít doporučení od doktora. Volala jsem tedy své obvodní lékařce, ale ta mi řekla, že mi to doporučení může napsat jedině můj psychiatr. Jdu teď 25.1. ke své nové psychiatričce a chci ji o to doporučení požádat. Bojím se, že to do té doby nevydržím, ale ještě víc se bojím toho, že po mně bude chtít výpis z mojí anamnézy - to bych musela za svojí doktorkou a znovu čekat na další termín objednání u té mojí nové psychiatričky. No a jako bonus ještě čekat než mě objednají pak do toho Brna. :palec:
Kdo s tím máte zkušenosti? :think: Chtěli po vás vaši doktoři výpis z anamnézy nebo něco dalšího? Opravdu se toho velmi bojím a budu ráda za každou odpověď, děkuji!

Příspěvek upraven 12.01.22 v 14:18

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3370
12.1.22 14:17

Myslíš, že ti tady někdo dá doporučení, když tě ani neviděl?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12.1.22 14:19

@Luboš P možná kdybych vysvětlila celou situaci tak by to šlo, ale opravdu nevím

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
33786
12.1.22 14:39

@Depression zavolej té nové psychiatričce a popros o akutní vyšetření, že se bojíš, že do 25. nevydržíš :hug:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9841
12.1.22 14:39
@Depression píše: