Dormicum a Rivotril - lze zkombinovat?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Lollitka
Zasloužilá kecalka 631 příspěvků 16.01.18 23:49
Dormicum a Rivotril - lze zkombinovat?

Ahojte,
prosím, nemůžu spát a vzala jsem si poslední tabletku Dormica, co jsem doma měla (7,5 mg), měla jsem ho v 21 hodin. Teď je 23:47 a já stále nespím, je možné k Dormicu přidat Rivotril 2 mg? Potřebuji rychle usnout a nemůžu zabrat, je to krátkodobá záležitost, neberu tyto léky pravidelně. Moc děkuji za rady.

Reakce:
Sexynohy
Ukecaná baba ;) 1473 příspěvků 17.01.18 00:08

Nejsem odborník, ale koukla jsem na net na účinné látky Dormicum (Midazolam) a Rivotril (klonazepam) pokud jsem to dobře pochopila patří do stejné lékové skupiny, ale každý ma jinou účinnou látku. Pokud bych neměla jistotu, tak bych do toho nešla, to může být tzv „o hubu“

Lollitka
Zasloužilá kecalka 631 příspěvků 17.01.18 00:12

@Sexynohy Díky za názor, já vím, že jsou to oboje benzodiazepiny, účinné látky znám, ale právě nevím, jestli si můžu vzít obojí. Když jsem byla v nemocnici, tak mi dávali přes den Neurol a večer Rivotril a to nevadilo, ale u toho midazolamu nevím… No tak se asi nevyspím, raději to kombinovat nebudu, když nemám jistotu, díky.

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Diskuze s tatínkem Janem: O hraní i péči o nemocné dítě

Pojďte si popovídat do diskuze na eMiminu s tatínkem, který po narození... číst dále >

Vánoční úklid: Hlavně zůstat v klidu

Vánoce a úklid. Každý rok je to pořád dokola. Víte, že to musíte udělat, ale... číst dále >

Články z Expres.cz

Čestmír Řanda ukázal novou milenku. Je to mladší kopie Pletánkové!

Vrátila se Tina Pletánková k Čestmíru Řandovi? To napadlo všechny, kdo se... číst dále >

Výhrůžný vzkaz radikálů: Na těchto místech o Vánocích zaútočíme znovu!

V posledních měsících a letech se začínalo zdát, že aktivita islámských... číst dále >

Články z Ona Dnes