Dormicum a Rivotril - lze zkombinovat?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Lollitka
Kecalka 496 příspěvků 16.01.18 23:49
Dormicum a Rivotril - lze zkombinovat?

Ahojte,
prosím, nemůžu spát a vzala jsem si poslední tabletku Dormica, co jsem doma měla (7,5 mg), měla jsem ho v 21 hodin. Teď je 23:47 a já stále nespím, je možné k Dormicu přidat Rivotril 2 mg? Potřebuji rychle usnout a nemůžu zabrat, je to krátkodobá záležitost, neberu tyto léky pravidelně. Moc děkuji za rady.

Reklama

Reakce:

Sexynohy
Ukecaná baba ;) 1418 příspěvků 17.01.18 00:08

Nejsem odborník, ale koukla jsem na net na účinné látky Dormicum (Midazolam) a Rivotril (klonazepam) pokud jsem to dobře pochopila patří do stejné lékové skupiny, ale každý ma jinou účinnou látku. Pokud bych neměla jistotu, tak bych do toho nešla, to může být tzv „o hubu“

Lollitka
Kecalka 496 příspěvků 17.01.18 00:12

@Sexynohy Díky za názor, já vím, že jsou to oboje benzodiazepiny, účinné látky znám, ale právě nevím, jestli si můžu vzít obojí. Když jsem byla v nemocnici, tak mi dávali přes den Neurol a večer Rivotril a to nevadilo, ale u toho midazolamu nevím… No tak se asi nevyspím, raději to kombinovat nebudu, když nemám jistotu, díky.

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Naučte se cizí jazyk během mateřské. Jde to!

Naučte se anglicky nebo francouzsky, než půjde vaše dítě do školy. Za dva... číst dále >

Vzpomínáme: Kdo nechal sestru jíst mouchy a kdo chutnal žížaly?

Když jsem u nás v kanceláři řekla, že chystám článek o příhodách z dětství,... číst dále >

Články z Expres.cz

Vondráčková přestává být poslušnou ženou a Plekancovi to vrací!

Když Tomáš Plekanec informoval o rozpadu manželství s Lucií Vondráčkovou,... číst dále >

Šlechtová zase jede bomby: Po tragédii v Janově se fotila se zříceným mostem na své dovolené!

Bývalá ministryně obrany Karla Šlechtová (41) má na dovolené na Balkáně... číst dále >