Dotaz vericim maminkam- jak pomoci kamaradce?

afghani
7.7.15 15:05

Dotaz vericim maminkam- jak pomoci kamaradce?

Mile maminky, mam moc milou a hodnou kamaradku. Zemrel ji ale partner a stihaly ji dalsi rany.Kdyz uz si nasla nekoho, ukazalo se, ze je to nezodpovedny kluk, ktery ji pripravil o penize, ale hlavne o duveru v chlapy.Bez partnera dostavovala bydleni, ale stavebni firma ji chtela obrat, postavili ji to nekvalitne, kdyz videli, ze tomu nerozumi, a kdyz reklamovala kvalitu, tahali ji po soudech a pripravili o zbytek uspor. Nejhorsi je, ze ji ted zemrelo jedine dite.Je introvert, do prace nechodi, pracuje jako prekladatelka doma. Pratele prakticky nema, vim jen o sobe, pribuzni take nic moc.
Rekla mi, ze u ditete si vycita, ze na vysetreni nesla driv, ze ji mama s brachou prrsvedcili, at decko jeste necha doma a nejede k lekari. Vycita si, ze mohla udelat vic atd.,to je asi normalni.Pro me hrozne bylo, kdyz vypravela, ze si vycita, ze v okamziku smrti to neunesla a musela chvili na chodbu a ven, ze dite nedrzela v naruci. Je zajimave, jak funguje mozek, rekla mi, ze nejvic si pamatuje, jak pak drzela mrtve decko v naruci, sklouzlo ji a hlavicka zadunela o tvrdou podlozku, pry na to nemuze zapomenout. Vycita si take, ze nad deckem neplakala a rychle utekla z kliniky. Dolehlo to na ni pry az druhy den. Vypravela mi detaily, vycita si napr.ze v nemoci, kdyz bylo detatko jeste zive, ji vyklouzl z rukou tablet a uhodil ho, lehce, nic se nestalo, ale porad si to pripomina a dava za vinu.
Myslim, ze nejhorsi je ale krize viry, byla verici a prestala verit, vyhazela svate obrazky, knizky atd. Rekla, ze Buh bud neexistuje nebo je bezmocny nebo to dela schvalne, ze toto dopusti, v tom pripade ze nezbyva nez rict, ze je zlocinec.Je ji 42,nevim, zda ma jeste zajem o deti a vztah. O vire v Boha rekla vetu: Prosila jsem Boha, aby mi ho nebral, slibil mi to, a svuj slib nesplnil.To nemohl tuhle jednu jedinou vec udelat pro ubohou osamelou starnouci zenskou?