Dotazník na téma Předporodní příprava ke kojení

3.1.20 17:07

Dotazník na téma Předporodní příprava ke kojení

Dobrý den maminky, jsem studentka porodní asistence a letos státnicuji. Téma mé bakalářské práce je Předporodní příprava ke kojení. Tedy potřebuji vaši pomoc, bez vás to nezvládnu. Dotazník Vám zabere maximálně 5 minut. Předem děkuji za vyplnění a přeji hezký den.
ODKAZ ZDE: https://www.survio.com/…3V1T2S9N3P6Y

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7750
3.1.20 17:21

Tak ten konec mě dostal :lol: :lol: :lol: vtipný

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6472
3.1.20 17:23
@JancaS84 píše:
Tak ten konec mě dostal :lol: :lol: :lol: vtipný

Mě taky. Kravské mléko vs. materšké.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2543
3.1.20 17:41

Vyplněno. U otázky č. 14 nepočítáte s tím, že doktor nemusel informovat a žena formovač používala.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
224
3.1.20 17:49

@G.gombosova Dotazník jsem vyplnila, ale přijde mi, že není postavený úplně dobře a strašně moc předjímá odpovědi, takže u několika otázek na určitý typ respondentky nesedí ani jedna odpověď. Já jsem asi u tří prostě jednu zaklikla, protože bylo vyplnění povinné, ale rozhodně na mě neplatila. Konkrétně do dotazníku vůbec nezapadne žena, která prsa aktivně sama ani s doktorem neřešila, tzn. o plochých/vpáčených bradavkách „nebyla informována“, věděla o tom tak nějak z obecného povědomí sama, a stejně se rozhodla to vůbec neřešit, protože na relevanci tohoto „problému“ nevěří. Podle mě je to dávno překonaný mýtus.
(Já i s plochýma prsama a téměř neexistujícíma bradavkama uplně v pohodě kojím dvojčata – stejně se musí přisát včetně dvorce, tak moc nechápu, proč by někdo bradavky vůbec řešil, nedejbože utrácel za nějaký tvarovače a podobný nesmysly. Připadá mně, že se tím jen zbytečně stresují ženský, který pak mají problémy s kojením kvůli psychice, ne blbýmu tvaru bradavek.)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21077
3.1.20 18:13