Dotazník k bakalářské práci

21.1.21 18:54

Dotazník partnerské spokojenosti k bakalářské práci

Dobrý den, jsem studentkou psychologie a chtěla bych Vás touto formou požádat, zda byste mohli věnovat pár minut vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci týkající se partnerské spokojenosti, případně budu moc ráda, když budete sdílet dál.

Dotazník je určen pouze osobám od 18 let, které se aktuálně nachází v partnerském či manželském vztahu, který trvá alespoň jeden rok. Dotazník by měl zabrat cca 10-20 minut. Předem děkuji mockrát za Váš čas a ochotu :) Zde je odkaz na dotazník.
https://docs.google.com/…DrQ/viewform?…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
71
21.1.21 19:07

Chybí ti tam, že nechci vstoupit do manželství, reg. Partnerství, na 9. straně se mi nezobrazují otázky :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7149
21.1.21 19:07

Měla jsem snahu, ale u otázky kolik máte dětí dopíšu číslici 2, mám vyplněné všechny otázky a třikrát mě to vrátilo, že chybí jedna otázka. Zkusila jsem to třikrát znovu, dopsala číslici 2 a opět mě to hodilo zpátky, tak na to nemám čas ani nervy. Ať ti to zkoukne nějaký programátor, jestli tam není nějaká chyba.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24786
21.1.21 19:12

V otázce týkající se počtu dětí je nějaká chyba. Po napsání čísla mě to nechtělo pustit dál. Musela jsem za číslo přidat mezeru, málem mě to od dalšího vyplňování odradilo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21.1.21 19:14

@Denisa56
Děkuji moc za snahu, bohužel už jsem si této chyby všimla při vytváření dotazníku a bohužel s tím nejde nic dělat, jedná se o chybku celých google dotazníků. Je nutné totiž při slovním vyplnění odpovědi také zaškrtnout přímo tu kolonku „jiné“. I když je tedy vyplněná textem, ale není zaškrtnuté to políčko, google to vyhodnotí jako nezodpovězené.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21.1.21 19:21

@Anetkamor