Dotazník Výživa v těhotenství

2
31.12.19 11:59

Dotazník Výživa v těhotenství

Dobrý den, jsem studentkou 4. ročníku oboru zdravotnický asistent. Tento školní rok jsem se rozhodla zapojit do středoškolské odborné činnosti, v oboru zdravotnictví, s prací, která se bude zabývat stravovacími návyky a výživou v období těhotenství. Tímto bych vás chtěla požádat o vyplnění mého dotazníku. Ve většině otázek budete vybírat z několika možností, některé otázky jsou otevřené.
Prosím o vyplnění pouze od žen, které jsou v tuto dobu těhotné. :)

https://www.survio.com/…6Y7X2Y5K4E6D

Děkuji za vyplnění mého dotazníku. :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
17324
31.12.19 12:10

Vyplneno. Zarazil me vyber mnozstvi. 1-2× denne je odpoved asi na 90% otazek. Kolikrat za den bych musela jist, abych se dostala na 6-7?

Uz 3-5 mi prijde nesmyslne mnoho. Kdyz si dam na snidani treba chleba s maslem a plus kavu s mlekem, tak na obed a veceri mi vyjde 1-2 porce masa a 1-2 porce zeleniny.

A to ne vzdy vubec snidani jim. Jenom v prvnim trimestru fakt kazdy den, ale asi od 4m jim prakticky jenom obed a veceri a na snidani mam kavu s mlekem, tak jak jsem zvykla.

Zkratka a dobre, 1-2× denne je odpoved na prakticky vsechno.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1821
31.12.19 12:12

Vyplněno ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1132
31.12.19 12:14

Vyplněno.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5690
31.12.19 12:54

@warita u ovoce a zeleniny je to naprosto jednoduché. Snídaně, vždy nějaká zelenina, Ke svačině jsem schopná sníst 2 mandarinky, k obědu další zeleninu, k odpolední svacince třeba 2 rajčata a k večeři zase nějakou zeleninu a máš to 7 porci zeleniny a ovoce.

Spíš mi tam chybělo víc kombinaci, jako to se vaří jen v páře nebo jen smaží??? Nebo jen nizkotucny mléčné výrobky a jen tučně, nic mezi tím…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6323
31.12.19 12:54