Druha doba porodni

Mani
18.2.10 07:12

Druha doba porodni

Ahoj holky, delam si takovy maly pruzkum. Jak tady ctu vsechny ty pribehy o porodech, zda se mi, ze holky v Cesku maji velmi kratkou druhopu dobu porodni, tedy tlaceni. Velice casto tady ctu " a na treti zatlaceni bylo male venku". Pracuji jako PA v Kanade a musim rict, ze tady je prumer u prvorodicek 1-1.5 hodiny, s epiduralem az 2 hodiny. U druho a vice rodicek asi 20 minut. Zde se nenastrihava, pouze ve vyjimecnych pripadech, a vetsina zen tlaci v polosedu s madly, nebo na boku.
Napiste mi prosim, jak dlouhe bylo vase „tlaceni“ a za jakych okolnosti (epidural, poloha, nastrizeni…)
Ja sama jsem sve prvni ditko tlacila 45 minut, bez epiduralu, v polosedu, s vlastnim drzenim nohou pod koleny, as bez nastrihu (i bez natrzeni).

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Caty
18.2.10 07:45

AHoj, k tématu to nepatří, ale rodit bez nastřižení a natržení je můj sen. Porodu se nebojím, na bolest jsem připravená, jediné z čeho mam hrůzu je nastřižení a následné šití. :poblion:

• Nahlásit
  • Citovat
20341
18.2.10 07:48

Prvni porod - vyvolavany, epidural ne, nastřižení ano, dolsin ano, oxytocin ano, pichnuti vody ano, v pololeže na zadech, nohy na těch udělátkách - nemůžu si vzponeut, jak se tomu říká :oops: Tlačení docela dlouho, byla jsem mimo a nechtěla jsem tlačit - odhaduju cca 25min.
Druhy porod - po samovolnem prasknuti vody, nastřih ne, epidural ne, dolsin ne, oxytocin ne, natrzeni ano, na porodnicke stoličce, celkem asi tri kontrakce - cca 5-10min.
Fakt to v Kanadě obecně trvá tak dlouho?? Nedokážu si představit, že bych měla hodinu a vic tlačit 8-o

Příspěvek upraven 18.02.10 v 08:05

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9549
18.2.10 07:57