Ebay vrácení zboží, poradil by někdo z vás?

197
9.9.20 12:23

Ebay vrácení zboží, poradil by někdo z vás?

Dobrý den, řešil jste někdo vrácení zboží? Kamarádka si objednávala bundu, přišla jí mikina, kdy je zásilka dost potrhaná (obal je je na jedné části dost otevřen). Pošťačka jí to normálně vrazila do ruky stylem „tady máte“ a otočila se na podpatku a odešla. Kamarádka posílala prodejci fotky, upozorňovala i na roztržený obal. Ptala se ho na řešení. Balík šel přes Anglii a je divný, že je v něm mikina s nápisem London. Hmotnost neodpovídá. Psala to prodejci a ten jí odpověděl „zkur*vení Češi - zaplynovat. A že ho to nezajímá.“ Otevřela spor a on hned napsal, že to šlo přes logistickou firmu a hmotnost nesedí. To věděl od ní. A že jí nepomůže. Pak se mu to asi rozleželo v hlavě a dal vrácení se štítkem přes ebay, hned poté přišla hláška od ebay, že štítek nemůže koupit a je odpovědný za náklady. Adresu na doručení si rázem hodil do čínštiny. Jak jste takovou věc řešili? Děkujeme za tipy

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7692
9.9.20 12:31

Popravdě, kdybys byla anonym, tak příběh považuji za lež. Kontaktovala bych ebay se screenshotem odpovědi od prodejce a požadovala bych okamžité vrácení peněz a zablokování prodejce. Pokud by mi nebylo vyhověno, vyvěsila bych na facebook nebo Twitter.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
197
9.9.20 12:37

@Lalelale Kamarádka je zároveň i kolegyně, takže jsem viděla, jak jí balíček přišel, protože si vše nechává posílat do práce. Zvláštní je, že teď koukla a prodejce zavřel komunikaci - tj. vidí jen první větu a je k tomu hláška o vrácení. Je tam tlačítko, jestli věc už odeslala, čas má do 22.9., ale spíš to vypadá, že prodejce nebude reagovat na jakoukoliv platbu. Už podle komunikace, která je z nějakého důvodu zavřená. A není tam napsáno - prodejce napsal, kupující napsal… Kdy se jindy objeví kompletní komunikace.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7692
9.9.20 13:08

@Slavka28 já už na ebay hodně dlouho nejsem, právě kvůli prodejcům z Číny, tak neporadím kde přesně, nicméně někde tam je chat/formulář na podporu. Kontaktovala bych je, že seller nereaguje, snaží se kolegyni natlačit do unfair placeni poštovného do Číny, když chyba není na její straně, a ještě byl těžce rasistický a hrubě ji urážel. Však oni si to v tom chatu již dohledaji. Jinak pokud tam mají co hledáte, tak za sebe velmi doporučuji amazon. Podpora úžasná a se vším vždy ochotně pomohli.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
197
9.9.20 13:38

@Lalelale Děkuji moc. Zkusila mu napsat, tak počká den, jestli se ozve. On dal, že souhlasí s vrácením a chce zásilku poslat. Ebay poslala informaci o štítku, hned poté další informaci, že kupující nemá možnost štítku, ale to ho nezbavuje odpovědnosti zaplatit poštovné. To už po telefonu pošta vyčíslila na téměř 62 USD. Jelikož bunda byla za 29,99 GBP, tak je otázkou, jak se na to bude tvářit.

Děkuji za tip. Slyšela jsem, že Amazon válcuje všechny ebay, Aliexpressy apod., zkušenost tam ještě nemám. Trošku se bojím, jak je to s doručením. Známá dělala v Amazonu a říkala, že práce hrozná, nestíhala plnit normu a to je aktivní sportovkyně. Ale zkušenost se zásilkami Amazonu nemám. Jsem ráda za tip, zkušenost člověka je dobrá motivace tam nakoupit. A máš zkušenosti, jak to vychází cenově, prosím?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7692
9.9.20 14:21

@Slavka28 pokud je prodejce z Číny, tak si myslím, že kolegyni blufuje, a doufá, že kolegyně vycouvá před vidinou obřího poštovného. Hlavně ať kolegyně zásadně nepřistupuje na to, že poštovné zaplatí a on jí to pak vrátí. V životě by to neviděla. Mikina London stojí tak pět liber, to se prodejci určitě hrozně vyplatí. Jinak já mám zkušenost s amazonem UK a 100% spokojenost. Objednávám v průměru balíček týdně a nikdy nebyl problém, vrácení je většinou zdarma (je to předem psané u objednávky nebo když je to chyba prodejce, platí on) a je to záležitost dvou kliknutí. Naposledy mi také omylem poslali špatné tričko. Amazon se omluvil a řekl, že okamžitě vrací peníze a tričko ať si také nechám. Když už byl problém, okamžitě se mi dostalo pomoci, ale většina objednávek zcela bez problémů. Tak snad v ČR bude fungovat podobně. Podmínky jejich zaměstnanců mě teda mrzí no. Ale jako zákazník si stěžovat nemůžu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
197
9.9.20 19:48

@Lalelale Napsala mu zprávu, že poštovné vyjde na 62USD a poslala mu i odkaz na kurz ČNB. I když se ta zpráva odeslala, tak ji vůbec nikde neviděla u toho sporu. Psala mu, aby jí poslal štítek, že u něj to bude asi levnější. Když mu posílala fotky, že je zásilka pořádně roztržená, tak jí jen suše sdělil nezájem. Ono je právě otázkou, jestli ten problém nenastal v Anglii. Navíc ta mikina byla na rukávu pořádně flekatá, přišlo mi, že obarvená. Takže buď to byl kaz na vyhození nebo to někdo nosil, ale to si myslím já. Ona mu nebude posílat na svoje náklady poštu. V tom je správně vyléčená, kdy před lety posílala šaty, poštovné jí vyšlo na tisícovku a prodejci zásilka nedošla. Když podala reklamaci, protože byla zásilka pojištěná, tak jí za 3 měsíce dali, že to převzal a byl u toho jeho podpis. V té době už sbíral jedno negativní hodnocení za druhým. Ona přišla o poštovné, ale i o peníze za šaty. Řekla, že už nikdy. Ale v tomhle případě prodejce odkliknul možnost, že to chce vrátit a teď tam běží jako přímka, kde jsou body vrácení - poslání… (dál už si to nepamatuji), ale jasně z toho plyne, že to vrátit chce a kdo ví, jaké s tím má plány. Jí jde jen o to, aby jí poslal štítek na vrácení zboží poštou. Asi to nebude jen tak, protože při komunikaci s ní si přehodil angličtinu (jméno, ulici, město) na čínštinu…
O Amazonu jsem slyšela, jak staré věci nechává likvidovat sběrným dvorem. U elektroniky si říkám, že by bylo výhodnější to dát třeba dětským domovům nebo tak, ale asi právní postavení by pro ně bylo větší přítěží, že to mají takhle lepší. Jak tě tak čtu, tak Amazon asi pěkně šlape na nohy Aliexpressu a Ebay. Musím se na to podívat, celkem jsi mě navnadila. Jak dlouho trvá doručení od odeslání objednávky, prosím tě?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7692
9.9.20 21:19

@Slavka28 ono je celkem jedno, kde se to stalo, je to zodpovědnost prodejce. Kdyby jí dělal potíže, šla bych to řešit přímo s podporou ebay. Já s tím amazonem jsem opravdu spokojená, ale jsem psala, bydlím v Anglii a objednávám z Amazon UK. Doručení je někdy v extrému dokonce ten samý den, ale normálně to trvá pár dní. Amazon ti dá odhad při objednávce a většinou je odhad velice přesný, mají dost věcí od prodejců už na skladě, takže třeba kupuju věci z Německa, ale přijedou rychle, protože je amazon do pár dní vyveze z německého skladu do Anglie. Stejně tak uvidíš jasně danou cenu poštovného ( často zdarma, osobně se věcem s poštovným vyhýbám kvůli vrácení, pokud to není třeba libra za baterky, co vracet nebudu určitě) a také, zda zboží lze bezplatně vrátit. V ČR by to snad mělo fungovat dost podobně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
197
9.9.20 21:26

@Lalelale Ona už ebay řeší sporem. Napsala mu zprávu, poslala fotky, nereagoval. Tak otevřela spor. A hned udělal změny typu vše v čínštině. Po nadávce hned souhlasil s vrácením a tím se jeho zpráva smazala…

Moc děkuji, ten Amazon musím pořádně projít. Myslím, že to bude nejlepší, když navíc tolik i vydělávají, tak je vysoká šance, že všechno bude v pořádku. Máš tam zkušenost i s kosmetikou? Přemýšlím o jednom parfému, v Sephoře brutálně drahý, tak jenom jestli má smysl nakupovat i třeba tady…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7692
9.9.20 21:31

@Slavka28 držím palce! Ty jo ta kosmetika je jediná dost osemetna. Dobře si přečti reviews než koupíš. Bohužel Amazon je velký a někteří prodejci tam zkouší prodat padělky. :( takže nakupuju tam kosmetiku dost, ale vždy čtu komentáře a nikdy nekupuji od prodejce bez hodnocení. Třeba jsem tam párkrát viděla že lidi psali že krém voněl jinak a byl rozbaleny…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
197
9.9.20 21:59

@Lalelale Tohle mě právě děsí, děkuji za rady. Že na dálku bude nějaký problém. Ale asi se to všude řítí do háje… Kolegyně mi před chvílí poslala příspěvek pána z ebay, kterému blokli účet, protože mu 6 zásilek nepřišlo. Tak to je o strach objednávat…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7692
10.9.20 09:02

@Slavka28 ono zase pokud někdo posílá bez sledování, tak si o ten malér říká no :( jinak abych přihodila, jak se to řešilo u amazonu. Koupila jsem věc a prodejce neměl sledování, věc se neobjevila. Prodejce poprosil ať počkám ještě týden a pokud pořád nic, peníze vrátí. To se mi za x let stalo asi jenom 3× teda. Jinak letos se ani nedivím, známá mi poslala dva balíčky z ČR, se sledováním. Oba dva ležely ve skladu české pošty 4 týdny, než dojeli na Heathrow, načež je royal mail doručila hned druhý den :cert:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
197
10.9.20 19:40

@Lalelale Tak je fakt, že letos je to pěkně divný. Jedna známá kupuje na Ali i ebay, zásilky jí měly chodit červenec - září. Co přišlo, tak tam bylo něco jinýho. Hned psala prodejci. teď až na spor začal komunikovat. Někde bylo, že čekají na spory, protože když to člověk vyvolá, tak si sám jako kupující snižuje statistiku a můžou ho bloknout. Vrchol byl, když jí přišla věc jiná než měla. Prodejce napsal, že chyba ve skladu, protože měli zakázky, potřebovali uvolnit prostor a mají další nové produkty, tak bohužel udělali chybu. Druhý den už napsal, že zakázka je v pořádku, dopravce potvrdil objem balíčku. Zavolala si na PPL a tam jí řekli, že balíček neotvírali, ale taška v něm rozhodně nebyla, přišly jí tepláky. Že obsah byl měkký.. Aby se zeptala Amazonu, protože ten to posílal a hodil tam hlavičku jejího prodejce. A od něj lámala číslo jeho objednávky, protože v Amazonu se s ní nikdo bavit nechtěl, že není jejich zákazník. Čili Číňani objednávají klidně na Amazonu, přeprodávají jejich věci. A přihodí si 30%.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama