Reklama

Elektrická kytara pro začátečníky cena?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Horselove
Kecalka 164 příspěvků 15.02.17 11:06
Elektrická kytara pro začátečníky cena?

Ahojte! Zajímá mě, co si myslíte. Kolik by podle vás cenově stačila elektrická kytara pro začátečníky? Je lepší si připlatit a koupit si už nějakou lepší, nebo stačí za nějakých 2000, 3000, 4000…? :think: Díky za názory!

Reklama

Reakce:

Horselove
Kecalka 164 příspěvků 15.02.17 11:09

Teda ještě abych to upřesnila, na klasickou hrát umím takže nejsem zase úplný začátečník…

Kočičí duše
Zasloužilá kecalka 954 příspěvků 15.02.17 12:25

Ahoj, je to už teda pár let, ale já přecházela z klasické kytary na elektriku a taky jsem ze začátku koupila jen značku Stagg - stála nějakých 2500,– :think: Byl k tomu i takový malý zesilovač. Jako hrát se na to dalo, ale nic moc. Zesilovač byl na prd úplně, chrčelo to ať tam člověk nastavil cokoliv. Kytara se jakž takž dala, když nevíš jestli tě to bude bavit. Ale pak jsem poznala přítele a ten měl Ibanez za nějakých 10tisíc, k tomu zesilovač Marshall a to byl rozdíl, čistý zvuk, úplně jiná liga i co se týká zpracování. Já se nakonec stejně vrátila ke klasice a teď u nás nejvíc frčí ukulele :P Takže jestli to chceš fakt jen zkoušet, tak zkus pořídit nějakou levnější. Ale pokud chceš na pořádné hraní, tak radši našetři a investuj do toho trochu víc :mavam:

Horselove
Kecalka 164 příspěvků 15.02.17 12:27

Dobře, děkuji za radu. A hezký den! ;)

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Váháte, zda a kdy nechat děti očkovat? Udělejte si vlastní názor

Neublížím svému miminku očkováním brzy po narození? Otázku, kdy začít s... číst dále >

Co zařídit po porodu: Přehled do konce šestinedělí

Už se miminko klube na svět? Příjemnou novinku je potřeba nahlásit nejen... číst dále >

Články z Expres.cz

Zablokovaný Facebook? Chtějí mi zavřít pusu, je to jako za nacistů, říká Klaus ml.